تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۳

شهردار ایلام:

شهردار ایلام: دستمزد معوق کارکنان شهرداری بزودی پرداخت می‌شود

شهردار ایلام: دستمزد معوق کارکنان شهرداری بزودی پرداخت می‌شود
ایلام - شهردار ایلام اعلام کرد: حقوق و دستمزد معوق کارکنان شهرداری با تلاش‌های صورت گرفته بزودی پرداخت می‌شود.

طالب صادقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسدود شدن حساب‌های شهرداری ایلام با حکم قضایی بر اساس شکایت شاکی خصوصی در سال‌های ماقبل بوده که به صدور رای قطعی مسدود شدن حساب‌های شهرداری و در نتیجه پرداخت نشدن حقوق کارکنان منجر شده است.

وی به تلاش مدیران ارشد استان برای حل این مشکل اشاره کرد و اظهار داشت: با رایزنی استاندار ایلام، مدیرکل اداره اطلاعات و مدیرکل دادگستری ایلام مقرر شد به گونه‌ای عمل شود که در صورت بسته شدن حساب‌های شهرداری، حقوق کارکنان آن دچار مشکل نشود و ترتیبی اتخاذ شود که بزودی مشکل پرداخت حقوق کارکنان شهرداری مرتفع شود.

وی اطمینان داد: شهرداری به لحاظ توانایی مالی هیچ مشکلی بابت پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خود ندارد و مسدود بودن حساب‌های شهرداری تنها علت پرداخت نشدن به موقع حقوق است.

صادقیان یادآور شد: کارگران و پاکبانان که با وجود شرایط کرونایی از هیچ مزایایی برای دورکاری استفاده نمی‌کنند نباید با مشکل دریافت حقوق و دستمزد نیز مواجه شوند.

گلایه کارگران شهرداری ایلام بخاطر دریافت نکردن حقوق و دستمزد سه ماه گذشته از جمله موارد مطرح شده چند روز گذشته در حوزه عمومی ایلام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.