تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

مدیرکل اوقاف: 

حضور در مساجد ایلام منوط به رعایت پروتکل‌های کروناست

حضور در مساجد ایلام منوط به رعایت پروتکل‌های کروناست
ایلام - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا اقامه نماز جماعت همچنان در مساجد ممنوع است، گفت: ورود تمامی افراد به مساجد استان نیز منوط به رعایت بهداشت و داشتن ماسک در جهت حفظ سلامت همگانی است.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: چنانچه فردی تمایل به اقامه نماز در مسجد داشته باشد منعی وجود ندارد ولی نماز بصورت جماعت همچنان ممنوع است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا، به تمامی هیات‌های امنای مساجد اعلام شده تا از ورود افراد به مساجد بدون زدن ماسک جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراجعان به مساجد باید فاصله‌گذاری اجتماعی را نیر رعایت کنند، گفت: مجموعه این اقدام‌ها تنها به منظور حفظ سلامت مردم است.

به گفته حجت‌الاسلام عزیزی، بر اساس ابلاغ ستاد استانی کرونا برگزاری هرگونه آیین مذهبی، عزاداری و تجمع در مساجد ممنوع و از اسفندماه سال گذشته این مساله به تمامی مساجد ابلاغ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت مراجعان به مساجد، این اماکن مذهبی در فواصل زمانی مناسب ضدعفونی می‌شوند.

یک هزار مکان مذهبی شامل مسجد، حسینیه و بقعه متبرکه در استان ایلام دایر است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.