تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

پیوس:

نایب قهرمانی در آسیا کارِ بزرگی است

نایب قهرمانی در آسیا کارِ بزرگی است
تهران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس با نایب قهرمانی در آسیا کار بزرگی انجام دادند و این مقام ارزشمند کم از قهرمانی ندارد.

فرشاد پیوس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و در دیدار نهایی عملکرد خوبی داشت و تنها روی دو اتفاق داور پنالتی اعلام کرد. این تیم واقعا خوب بود و بازیکنان شایسته قهرمانی بودند اما دیگر برخی اتفاقات را نمی‌شود از فوتبال جدا کرد. اینکه بیایند و در اواسط یک تورنمنت سیستم VAR را اضافه کنند از بدشانسی پرسپولیس بود اما همانطور که گفتم این نایب قهرمانی چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه می‌گفتند پرسپولیس در بخش هجومی مشکل دارد، افزود: دیدید که همان مهدی عبدی که انتقادات زیادی از او مطرح می‌شد توانست گل بزند. او با این سن کم عملکرد خوبی داشته و توانسته خودش را به یکی از مهره‌های اصلی تیم مطرح کند. او واقعا آینده درخشانی دارد و امیدوارم که این روند خوب را ادامه دهد.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد انتقاداتی که از مهدی شیری مطرح می‌شد، تصریح کرد: او زحماتش را برای پرسپولیس کشید. شیری که دلش نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد اما در فوتبال این مسائل طبیعی است و نباید سرمایه سوزی کنیم. شیری یکی از بهترین‌های پرسپولیس است و در ادامه فصل به او نیاز داریم. امیدوارم این شرایط را کنترل کند و بتواند دوباره عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد.

پیوس در رابطه با جدایی بشار رسن، گفت: بشار یکی از بهترین های پرسپولیس بود و در این مقطع منطقی نبود که جدا شود. دست مربی خالی می ماند و در صورت ناکامی چه کسی پاسخگو است؟ واقعا مدیران قبلی بیایند و پاسخ بدهند که چه اتفاقی رخ داده است که بشار در ابتدای لیگ از پرسپولیس جدا شد؟

وی افزود: امروز بشار جدا شد اما چندی پیش هم خیلی از بازیکنان ما به خاطر رفتار مدیریت قبلی از باشگاه جدا شدند. نفراتی که اگر بودند امروز قهرمان آسیا بودیم. در فینال دیدم که دست یحیی گل‌محمدی خالی بود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در نیم فصل باید تقویت شود. این تیم همه چیز دارد و مهم‌تر از همه مربی باهوش و موفقی مانند یحیی گل‌محمدی در این تیم حضور دارد. با تقویت تیم سال آینده می توانیم قهرمانی در آسیا را جشن بگیریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.