تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۹:۴۱

رویکرد ناجا، رویکرد اجتماعی و جامعه محوراست/پیشگیری اجتماعی نیازمند عزم همگانی است

رویکرد ناجا، رویکرد اجتماعی و جامعه محوراست/پیشگیری اجتماعی نیازمند عزم همگانی است
نگاه اقتصاد - نماینده ولی فقیه دراستان، بابیان اینکه اقدامات پیشگیرانه پلیس بازدارنده است، گفت: رویکرد ناجا یک رویکرد اجتماعی و جامعه محوراست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،حجت‌الاسلام ” اله نور کریمی تبار” در دیدار با جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،بیان داشت:نیروی انتظامی با تغییر نگرش و اتخاذ رویکرد جامعه محوری،هم اعتماد مردم را جلب کرده است و هم با معرفی چهره مردمی خود ،جایگاه ویژه ای درمیان مردم دارد.

وی افزود: مردم داری مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است و کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتارهای جمعی ،مشارکتی و پیشگیری اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه دراستان، با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه ناجا مهم و اثرگزار بوده است،گفت: اقدامات پلیس در پیشگیری از مسائل و حوادث اجتماعی ،هوشمندانه و مبتنی بر مشارکت مردمی است.

وی تصریح کرد: مسائل مختلفی در بروز یک پدیده اجتماعی همچون اعتیاد و سرقت دخالت دارند و برای کاهش این معضلات اجتماعی همه دستگاه ها و آحاد مردم باید همراه و همگام با پلیس احساس مسئولیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با بیان اینکه مشارکت مردم با پلیس باعث استحکام و پایداری امنیت است، افزود: پدیده امنیت یک پدیده اجتماعی است،لذاتک تک مردم، نهادها و سازمان ها در ایجاد امنیت جامعه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم نقش دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود،امنیت و عملکرد فرماندهی انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: عملکرد مثبت انتظامی استان ایلام،نشانگر تلاش و کوشش صادقانه کارکنان خدوم انتظامی ایلام و تعامل و همکاری مردم برای حفظ نظم و امنیت است.

نماینده ولی فقیه دراستان ،با اشاره به اینکه میان دستگاه های نظامی و انتظامی استان هماهنگی و تعاملی خوبی وجود دارد،عنوان کرد: حضور میدانی فرماندهان نظامی و انتظامی در بین مردم ،ضمن افزایش احساس امنیت، همبستگی و انسجام ملی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در خاتمه،ضمن قدردانی از زحمات خالصانه سردار”نورعلی یاری” حضور سرهنگ “دلاور القاصی مهر” به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان را تبریک گفت و وی را عاملی مهمی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری “مدظله العالی” دانست و خواستار همکاری همه مردم با فرمانده جدید استان ایلام در جهت ارتقاء امنیت شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.