تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۲

استاندار ایلام:

ثبت احوال از سازمان های تاثیرگذار در بسترسازی دولت الکترونیک است

ثبت احوال از سازمان های تاثیرگذار در بسترسازی دولت الکترونیک است
ایلام - استاندار ایلام در پیامی ضمن تبریک روز ملی ثبت احوال، گفت: این سازمان نقش موثری در بستر سازی دولت الکترونیک و روان سازی نظام اداری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است: سوم دیماه سالروز صدور اولین سند هویتی ایرانیان است؛ نامگذاری این روز بعنوان روز ملی ثبت احوال تأکیدی بر اهمیت مدارک هویتی، ساماندهی امور اجتماعی و ارتباط مردم و دولت می باشد.

سازمان ثبت احوال کشور به‌عنوان مهمترین ارگان ثبت کننده وقایع حیاتی یکی از ابزارهای کلیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در امور حاکمیتی به شمار می رود.

اکنون که بیش از یک قرن از صدور نخستین سند هویتی سپری شده، سازمان ثبت احوال کشور با ارتقای خدمات علاوه بر ثبت وقایع حیاتی به تولید و انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی و صدور کارت هوشمند ملی توانسته است نقش موثری در فراهم ساختن بستر دولت الکترونیک و روان‌سازی نظام اداری برای پاسخگویی کارآمدتر به مطالبات اجتماعی و تخصیص عادلانه منابع و امکانات ایفا نماید.

اینجاب ضمن گرامیداشت سوم دیماه روز ملی ثبت احوال، تلاش های ارزشمند و زحمات کارکنان خدوم ثبت احوال بویژه در استان ایلام را ارج نهاده و امیدوارم با همکاری و همراهی مردم و متولیان ثبت احوال، شاهد استمرار روند رو به رشد این سازمان به ویژه در بخش ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به عنوان یکی از ضرورت ها و بسترهای مورد نیاز در این شرایط کرونایی در استان باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.