تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

رییسی: 

امروز وحدت و انسجام میان قوا ضرورت و راهبرد اساسی است

امروز وحدت و انسجام میان قوا ضرورت و راهبرد اساسی است
تهران- رییس قوه قضاییه گفت: امروز وحدت و انسجام میان قوا و همه نهادهای حاکمیتی یک ضرورت و راهبرد اساسی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی عصر دوشنبه در پایان جلسه سران قوا در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهارکرد: مردم ما از فاطمه اطهر (س) درس بصیرت آموختند و حقیقتا در ۹ دی امتحان خوبی پس دادند و در لبیک به پیام مقتدای بصیرت‌آفرینمان با حضور خود در صحنه، امنیت کشور را تضمین کرده و از انقلاب اسلامی و نظام در مقابل تخریبگران صیانت کردند.

رییس قوه قضاییه افزود: باید روز ۹ دی و آنچه که مردم در مقابل فتنه در دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از خودشان نشان دادند و حرکت انقلابی و حضور بامعنای آنها در روز بصیرت و میثاق با ولایت را نیز گرامی بداریم.

رییسی با بیان اینکه مردم با این ایستادگی و مقاومت، انتظارشان هماهنگی، همکاری و همراهی همه مسئولان است، یادآورشد: امروز وحدت و انسجام میان قوا و همه نهادهای حاکمیتی یک ضرورت و یک راهبرد اساسی است.

وی رفع مشکلات معیشتی و موضوع کرونا را دو مشکل جدی مردم دانست که باید با همکاری همه دستگاه‌ها با این دو مشکل برخورد کرد، افزود: ما یقین داریم که می‌توانیم و این «ما می‌توانیم» را از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدا آموختیم.

رییس قوه قضاییه یادآور شد: کشور با امکانات مادی و معنوی بسیار و نیروی متراکم جوانی که دارد قادر است بر همه این مشکلات فائق آید و در یک کلمه راهبرد اساسی خنثی‌سازی تحریم‌ها را با قدرت دنبال کند و شهدا و مجاهدان این را نه در سخن، بلکه در میدان عمل نشان دادند.

رییسی خاطرنشان کرد: ابتکارات و خلاقیت‌ها در حوزه‌های مختلف هم نشان داده شده که امکان فائق آمدن بر همه مشکلات و خنثی‌سازی تحریم‌ها وجود دارد و باید این راهبرد را دنبال کرد.

وی ادامه داد: سخنانی که در جلسه امروز سران قوا مطرح شد نشان از این بود که باید همکاری میان سه قوه در جهت اجرای منویات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی وجود داشته باشد که حقیقتاً رهبر انقلاب اسلامی راه را برای ما روشن کردند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز انسجام و وحدت قوا باید در جهت خواست مردم اعتمادآفرینی و رضایت مردم اجرای منویات رهبری باشد، تصریح کرد: یقین داریم بودجه ۱۴۰۰ با همکاری دولت و مجلس دنبال خواهد شد و انشاءالله تمام مسائلی که در جلسه امروز مطرح شد با همکاری‌ها و مساعدت‌ها رفع خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.