تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

گفتگوی کوتاه و صمیمی با رضا شاکری؛ پیشکسوت بدره ای فوتبال استان ایلام

از ” ۱۷ شهریور” تا ” شهدای ۶۵” با فوتبال

از ” ۱۷ شهریور” تا ” شهدای ۶۵” با فوتبال
نگاه اقتصاد - اسلام انصاری‌فر/همواره در تمامی بخش های مختلف از جمله ورزش بحث پیشکسوت و استفاده از تجربیات و احترام گذاشتن به این عزیزان مهم و حائز اهمیت است و در پیشبرد اهداف راهگشا خواهد بود.

از استان ایلام هر چند که تا به حال تیمی به لیگ برتر نرفته، اما در موضوع پرورش بازیکنان توانمند و لیگ برتری بسیار موفق عمل شده و در طول سالیان‌ بازیکنان بسیاری خارج از استان و حتی در قالب تیم های استان در مقابل تیم‌های مطرح کشور بازیهای درخشانی از خود نشان داده اند.

در شهرستان بدره هم بازیکنان مطرحی حضور داشته و دارند که حضورشان باعث رونق فوتبال شهرستان و استان شده است.

از جمله بازیکنان پیشکسوت و مربیان ساعی و پر تلاش فوتبال در سطح شهرستان بدره و استان ایلام، ” رضا شاکری” است که جدا از فوتبال زیبایش، اخلاق زیبا و پسندیده اش هم زبانزد خاص و عام است.

در گفتگویی کوتاه و صمیمی شنونده حرف های گرمش شدیم:

_ خودتان را بیشتر برای ما و خوانندگان معرفی کنید:

* رضا شاکری هستم و در حال حاضر ساکن شهر بدره و متأهل می باشم. مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی (تربیت بدنی) دارم.

_ از نحوه ورودتان به دنیای فوتبال بگویید:

* فعالیت رسمی ورزشی در رشته فوتبال را بعد از شروع جنگ تحمیلی و مهاجرت به تهران از سن ۱۴ سالگی در تیم فوتبال نوجوانان ۱۷شهریور(کیان) تهران، زیر نظر آقایان “علیرضا رعدی” و ” مهدی ترابی‌”آغاز کردم.
در بازگشت به استان ایلام، در رده های مختلف فوتبال بدره در تیم های منتخب جوانان و بزرگسالان به فعالیت پرداختم که در آن سالها در قالب تیم فوتبال منتخب بدره که از سوی اداره تربیت بدنی حمایت می‌شد در مسابقات استانی شرکت می کردیم.

_ در ادامه چگونه به اردوی تیم های ملی دانشجویان دعوت شدید؟

* پس از قبولی در کنکور و ادامه تحصیل در رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران، به مدت ۳ سال فوتبال را به صورت جدی و کاملا اصولی تحت نظارت مربیان عزیز و بادانشی همچون استاد ” احمد خداداد” و “مهدی دینور زاده” ادامه دادم و طی ۲ مرحله به اردوی تیم های منتخب فوتبال و فوتسال دانشجویان کشور دعوت شدم.

_ در خارج از استان چه فعالیت هایی داشته اید؟

* مدت دوسال همراه با تیم آبفای شهرستان خرمشهر به عنوان بازیکن تحت مربیگری آقای رازقی از مربیان خوشنام و فهیم در مسابقات استان خوزستان حضور یافتیم.

_ استاد شاکری، در حال حاضر چه فعالیت ورزشی دارید؟

* هم اکنون در کنار سایر عزیزان با همکاری هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان بدره تمام سعی وتلاش خود را در امر آموزش به جوانان بکار گرفته و خواهیم گرفت و سعی همه ی ما بر این است تا بازیکنان مستعد را شناسایی و به فوتبال استان و کشور معرفی کنیم.

_ در مورد فوتبال پیشکسوتان چه فعالیت هایی صورت دادید؟

* علاوه بر فعالیت منظم و منسجم در تیم فوتبال پیشکسوتان شهرستان بدره ، افتخار عضویت در تیم فوتبال پیشکسوتان شهدای ۶۵ ایلام که ازبازیکنان باسابقه، توانمند وخوشنام دهه ۶۰ استان ایلام تشکیل شده است را دارم. و برحسب وظیفه هم‌ جا دارد یادی کنم از بنیانگذار این باشگاه؛ استاد گرانقدر ورزش استان زنده یاد استاد حاج ابراهیم خسروی نژاد که خدمات زیادی را در عرصه ورزش خصوصا ورزش همگانی داشتند.

_ سخن‌آخر:

* درپایان به حکم قدرشناسی ، لازم می دانم از مربیان وبزرگان فوتبال شهرستان بدره که طی ادوار مختلف زحمات فراوانی را برای تربیت و آموزش جوانان متحمل شده اند از جمله مربی فقید مرحوم قاسم عبدالهی و همچنین مربیان عزیز آقایان علی کریمی، رحمان جهانگیری، خالدمرادحاصلی، موسی جابری و رضا دوستان محمدی کمال تقدیر و تشکر داشته باشم.
ازحسن توجه و عنایت مدیر محترم گروه رسانه ای  ندای زاگرس (ندای زاگرس – سپهرروز – پویاخبر – ماناسپهر و نگاه اقتصاد)  به مسائل ورزشی و پیشکسوتان سپاسگزارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.