تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان

قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان
نگاه اقتصاد - پوریان نوروزیان از تیم هیات ایلام با کسب بالاترین امتیاز قهرمان هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی در ماده تفنگ بادی شد.

به گزارش روابط‌عمومی  اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان امروز ۱۹ دی ماه با حضور ۶ تیم به میزبانی تیم های نزاجا و شهدای ارتش در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.

در بخش تیمی هفته اول، تیم های نزاجا، مقاومت و هیات ایلام با غلبه بر تیم های شهدای ارتش، شهید لطفی هوافضا و فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسیدند.

همچنین در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم های مقاومت، هیات ایلام، فولاد مبارکه سپاهان در برابر تیم های نزاجا، شهید لطفی هوافضا و شهدای ارتش به پیروز دست یافتند.

با برگزاری فینال این رقابتها، پوریا نورزویان از تیم هیات ایلام به مقام قهرمانی دست یافت و حسین باقری از تیم نزاجا و امیرمحمد نکونام از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در جایکاه های دوم و سوم قرار گرفتند.تیم هیات ایلام با حمایت اداره کل ورزش و جوانان در لیگ تیراندازی شرکت کرده است.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.