تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

ردپای سردار دل ها در کشتی جومونگ

ردپای سردار دل ها در کشتی جومونگ

خبر کوتاه بود “هیئت کره‌ای به ایران آمد تا پول‌های بلوکه شده را پرداخت کند” شاید از نظر مردم عادی این خبر را ببینند یا بشنوند تصورشان این باشد که این فعل و انفعالات در عالم سیاست و دیپلماتیک امری عادی است اما اهالی و رسانه خبر و آنهایی که در لایه های پنهان و

خبر کوتاه بود “هیئت کره‌ای به ایران آمد تا پول‌های بلوکه شده را پرداخت کند” شاید از نظر مردم عادی این خبر را ببینند یا بشنوند تصورشان این باشد که این فعل و انفعالات در عالم سیاست و دیپلماتیک امری عادی است اما اهالی و رسانه خبر و آنهایی که در لایه های پنهان و بافت های نامحسوس سیاست و اقتصاد امروز کنکاش می‌کنند خوب می‌دانند که در پس این رفت و آمدها،سیاستی توأم با اقتدار نهفته است؛شرایطی که نشانه ای است از دنیا و شرایطی جدیدی که در پس اراده های پولادین و ایدئولوژی بی همتای اسلام به وجود آمده است.

 

از خان طومان تا خلیج همیشه فارس

کره جنوبی-که در همنوایی با آمریکا علیه ایران و اجرای مو به موی تحریم های ظالمانه علیه ایران ید طولایی دارد- این بار هم تحریم را بهانه ساخت برای ندادن بدهی هایش، غافل از اینکه به گفته روسی ها در ۲۰۲۰ دنیا عوض شده و معادلات دنیا تغییر کرده است. در دنیای جدید که به اعتقاد برخی صاحبنظران جنگ جهانی سوم مبتنی بر تکنولوژی آغاز شده و ایران در آن جولان می دهد- راه روشن و مکتب ماندگار حاج قاسم به زیبایی جلوه گر و یکه تاز میدان شده است. در مکتب “مرد میدان” دیگر خوش رقصی و خوش خدمتی کشورهایی چون کره محلی از اعراب ندارد؛ در این دنیای نوین که قدرت ایران و در ایران و منطقه نهادینه شده، خوش خدمتی و خوش رقصی کره ای ها برای آمریکا معنا و مفهومی ندارد؛یک سال پس از شهادت سردار دلها رد پای تفکر و مکتب بی مثالش از دیرالزور، خان طومان، موصل، نینوا و همه سرزمین های عراق و شام به آبهای نیلگون همیشه فارس کشیده شده است؛ جایی که سبزپوشان، همقطاران، شاگردان و پیروان حاج قاسم، با قدرت نمایی و اقتدار روز افزون، کشتی “جومونگ” را محاصره کردند به تلافی بازی نافرجام کره ای ها که نشان داده اند که علیرغم یال و کوپال پوشالی که برای خود درست کرد‌ه‌اند در زمین پر التهاب و پر پیچ و خم سیاست و نظامی گری نمی‌توانند رقیب جدی برای ایران باشند و ایرانی ها خود و اربابانشان را جدی نمی‌گیرند.

 

سئول سراسیمه

اینگونه بود که سئول، قائم مقام وزیر خارجه اش را دستپاچه به تهران فرستاد آن هم با تعهد کتبی و ضمانت برای پس دادن پول های ایران. کره ای ها خوب می‌دانند که در خلیج فارس -که پهنه و آسمانش در اختیار ایران مقتدر است- صدایشان دیگر مثل قبل شنیده نمی‌شود و هر چه فریاد بزنند، فریادرسی نمی آید پس با عقلانیت، درنگ نکردند و خودشان را به قلب خاورمیانه یعنی تهران و ایران با شکوه رساندند تا بگویند که تصمیم شرایط و معادلات دنیای جدید شده‌اند.

 

ترامپ و قانون کارما

ترامپ رییس جمهور آمریکا از ژانویه ۲۰۲۰ با ترور و شهادت سردار دلها و برای پایان دادن اقتدار ایران شرایطی متفاوت را رقم زد اما هیچگاه تصور نمی کرد که ۳۶۵ روز بعد بر اساس قانون کارما و کنش‌ها و واکنش‌های عالم طبیعت این نیت شومش برعکس عمل می‌کند و چنان گریبانش را می گیرد که او را به زیر می‌کشد و دیگر صدای او و دیگر زورگویان حامی اش در خلیج نیلگون همیشه فارس شنیده نمی شود. در این شرایط بود که پهپادهایشان در آسمان و کشتی‌های شان در دریا اسیر سبزپوشان سپاه شده است. آری امروز ردپای حاج قاسم را می‌توان در خلیج نیلگون همیشه فارس دید که با دنیایی از اقتدار و شور حسینی، ترامپیسم را به زانو درآورده است؛ سردار محبوب و بی مثال ایرانی که این روزها و ماهها، ابهت و اقتدارش نقل محافل غرب و شرق شده است.

 

اعتراف روس ها

ولادیمیر ژیرینسکی رهبر حزب لیبرال دموکراسی روسیه می گوید: امروز وارد جنگ جهانی سوم شده ایم جنگی که از ۲۰۲۰ شروع شده و در آن تکنولوژی حرف اول را می زند. در این شرایط ایران به عنوان کشوری مهم قرار دارد با رهبری آیت الله خامنه ای و به عنوان رژیمی سرسخت جلو می رود؛ رژیمی که سردار قاسم سلیمانی به عنوان نمادش را دارد؛ سرداری که اعتبار ژوکوف و رژرینسکی«سرداران روس» را یکجا داشت؛ به انقلاب وفادار بود و تمام دشمنان انقلاب ۵۷ ایران را نابود کرد. ایرانی‌ها در رأس جهان تشیع هستند.

 

اراده ایرانی

رهبر حزب لیبرال دموکراسی روسیه به درستی گفت که ایرانی‌ها همه کار خواهند کرد شاهد مثال زندگی این ادعا کشتی جومونگ است که ردپای سردار و مکتب سردار دلها در آن دیده می‌شود. روحت شاد سردار دلها که غرب و شرق اینگونه راه ومکتبت را می ستایند و به عمق نفوذ استراتژیک انقلاب و کشورت ایمان آورده اند.
راهت ادامه دارد مرد میدان…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.