تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

تیم فوتسال چوار ۶۵ ایلام در لیگ دسته یک کشور حضور می یابد

تیم فوتسال چوار ۶۵ ایلام در لیگ دسته یک کشور حضور می یابد
ایلام - مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام گفت: این تیم فوتسال برای اولین بار در رقابت های لیگ دسته یک کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ حضور خواهد یافت.

علی قیطاسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تیم فوتسال چوار ۶۵ تاکنون در لیگ دسته دوم کشور بازی می کرد و برای اولین بار در لیگ دسته یک حضور خواهد یافت.

وی افزود: سال گذشته تیم فوتسال چوار ۶۵ ایلام با برنامه ریزی مناسب در لیگ دسته دوم کشور بازی می کرد و ۶ بازی دوستانه نیز با تیم های لیگ برتر برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام ادامه داد: این تیم در رقابت های دسته دوم کشور با نمایش بازی های خوب موفق به چهار برد و ۲ باخت شد اما در ادامه با شیوع کرونا لیگ دسته دوم کشور تعطیل و هزینه هایی نیز بر باشگاه تحمیل شد.

قیطاسی تاکید کرد: به همین دلیل و جهت استفاده از استعدادهای فوتبالی استان امتیاز لیگ دسته اول خریداری و امسال بجای هزینه کردن در لیگ دسته دوم در دسته یک حضور می یابیم.

وی اضافه کرد: در نظر داریم هزینه ها صرف صعود به لیگ برتر شود و بتوانیم در یک بازه زمانی سه یا چهار ساله جزو تیم های لیگ برتری باشیم.

مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام یادآور شد: ایلام در رشته فوتسال استعدادهای بسیاری برای حضور در لیگ برتر دارد و امسال آقایان لقمان سهیلی مدیر تیم، عباس مرادی سرمربی و وحید چگنی به عنوان مربی هدایت این تیم را در لیگ دسته یک کشور بر عهده خواهند داشت.

وی به تیم فوتبال شهدای چوار ۶۵ ایلام نیز اشاره کرد و گفت: این تیم در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد و تاکنون با انجام سه بازی دارای ۲ برد و یک باخت بوده و ۶ امتیاز کسب کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.