تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

استاندار ایلام: 

نیروی انتظامی در صف اول ایجاد امنیت به مردم است

نیروی انتظامی در صف اول ایجاد امنیت به مردم است
ایلام - استاندار ایلام گفت: نیروی انتظامی در صف اول برقراری نظم، امنیت و خدمت رسانی به مردم است و در همه امور قاطعانه به آن کمک خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار نظام، کشور و مردم است و همواره در ایجاد امنیت، نظم و کاهش آسیب های اجتماعی نقش تاثیرگذاری را ایفا می کند.

استاندار ایلام نقش و جایگاه نیروی انتظامی در امورات استان را بسیار مهم ذکر کرد و افزود: نیروی انتظامی در رخدادها و حوادث مختلف نظیر اربعین، حادثه سیل سال ۹۸ و امروز در بحث بیماری کرونا در خط مقدم خدمت رسانی به مردم بوده است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در اربعین سال ۹۸ بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد داشتند که مدیریت آن حجم عظیم از جمعیت کار بسیار سنگینی بود و در این زمینه کار نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و روان‌سازی ترافیک جاده ها شایسته تقدیر است.

وی به خدمات نیروی انتظامی در سیل فروردین ماه سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در این حادثه در خصوص امداد رسانی و آگاهی از خطر سیل به مردم نقش بسیار حائز اهمیتی داشت.

سلیمانی دشتکی افزود: مجموعه نیروی انتظامی در کرونا هم در مراحل مختلف نظیر ترددهای بین استانی، شهرستانی ، ممنوعیت های تردد در شهرها، ممنوعیت در آرامستان ها، مراسمات، عزاداری ها ، جشن و تجمعات همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی در مسایل امنیتی نیز همکاری بسیار خیلی خوبی در استان داشت و مشکلات را به شکل مردمی حل کرد و با تشکیل هیات های صلح در سراسر کشور الگو شد.

استاندار ایلام با اشاره به این نکته که امروز در استان وحدت و همدلی و انسجام بی نظیری بین مجموعه مسوولان نظام در استان و مردم برقرار است، گفت: امروز وحدت و همدلی در راستای رفع مسایل و مشکلات مردم مهم ترین مسیر خدمت رسانی در استان است و توفیقات و دستاوردهای حاصله نیز نشات گرفته از این مهم است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: ایلام از نظر وسعت کوچک و دارای جمعیتی کمی در مقایسه با سایر استان ها است، اما یکی از با اهمیت ترین استان کشور محسوب می شود .

وی گفت: استان ایلام صف مقدم ایثار و فداکاری در دفاع از کشور عزیزمان ایران در هشت سال دفاع مقدس بوده است و در این راه بیش از ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز را تقدیم انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: این استان با فاصله زیاد رتبه اول ایثارگری در کشور را به خود اختصاص داده است.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که در هشت سال جنگ تحمیلی در عمل فرصتی برای کار عمرانی در این استان وجود نداشته است، یادآور شد: این مردمان در آن مقطع حساس و تاریخی مهم ترین کار خود را دفاع از کشور دانستند و در آزمون بزرگ مرزداری و مرزبانی نمره قبولی گرفتند و امروز این مردمان شایسته بهترین خدمات هستند.

وی تاکید کرد: استانی که دیروز قدمگاه شهیدان هشت سال دفاع مقدس بوده است، امروز نیز به دروازه عتبات عالیات و پایتخت زائرین اربعین حسینی علیه السلام مبدل شده است و این افتخار بزرگی‌ بوده که نصیب مردم شهید پرور استان ایلام شده است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: استان ایلام دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار فراوانی است و پیشینه ای بلند و قدمت تاریخی دارد و سرشار از منابع خدادادی فراوانی نظیر نفت و گاز و جنگل، آب و خاک ، کشاورزی و طبیعت بکر بوده که این منطقه را از سایر استان های کشور متمایز می کند.

استاندار ایلام ادامه داد: ایلام ۱۱ درصد گاز، ۴ درصد نفت، بیش از ۶۵ درصد تردد زوار اربعین، ۴.۵ درصد صادرات و ۸ درصد مرز کشور را در اختیار دارد و این نشان از جایگاه بسیار مهم این استان است.

وی به اقدامات انجام شده فرمانده سابق نیروی انتظامی استان اشاره کرد و یادآور شد : سردار یاری منشأ خدمات بسیار خوبی برای این استان بود و در ادامه نیز برای کمک به این مجموعه پویا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در آغاز این نشست سرهنگ القاسی مهر فرمانده نیروی انتظامی ایلام ضمن تشکر از حمایت های خوب استاندار ایلام از مجموعه نیروی انتظامی، گزارشی از عملکرد این حوزه ارایه داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.