تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

برگزیدگان جشنواره فصلی مطبوعات ایلام تقدیر می شوند

برگزیدگان جشنواره فصلی مطبوعات ایلام تقدیر می شوند
ایلام - رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: آیین اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات ایلام و تجلیل از برگزیدگان پنجشنبه هفته جاری ۹ بهمن ماه با حضور استاندار ایلام برگزار خواهد شد.

سامی شهبازی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: داوری جشنواره فصلی مطبوعات ویژه فصول تابستان و پاییز با بخش ویژه کرونا ویژه مطبوعات محلی، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و نمایندگی مطبوعات سراسری با رقابت بیش از ۵۲۰ اثر انجام شد.

وی توسعه استان و فرصت های سرمایه گذاری با نگاه ویژه به مزیت های نفت، گاز و پتروشیمی، گام دوم انقلاب، روند توسعه استان با نگاه به زیرساخت‌های ارتباطی، مواصلاتی و سرمایه‌گذاری، طبیعت و محیط زیست ، آسیب‌های اجتماعی و نقش رسانه در پیشگیری و کنترل آن، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، اربعین حسینی، ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان، معرفی پتانسیل‌های استان در حوزه گردشگری را محورهای این دوره جشنواره عنوان کرد و گفت: بخش ویژه این‌ جشنواره به کرونا اختصاص داشت.

رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه‌ای، حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای و ارتقاء کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها را اهداف برگزاری این جشنواره اعلام‌ کرد.

به ‌گفته‌ شهبازی، داوری این آثار بصورت تلفیقی از داوران بومی و اساتید مرکز مطالعات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته است.

وی ضمن تقدیر ازنگاه ارزشمند و مشارکت مطلوب صاحبان رسانه استان در این رویداد فرهنگی افزود: طی برگزاری جشنواره از نگاه کاربردی مجمع عمومی خانه مطبوعات استفاده و این مهم بعنوان یک اصل در فرایندهای آینده نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اختتامیه این جشنواره با حضور محدود میهمانان به علت شیوع کرونا و پوزش از عدم دعوت مدیرانی که همواره نگاه سازنده به رسانه دارند، ابراز امیدواری کرد: با پایان یافتن کرونا در خرداد ماه سال آینده در گام چهارم جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان برنامه ای با شکوه باحضور مدیران، عموم اصحاب فرهیخته رسانه و مردم برگزار شود.

شهبازی با تجلیل از استاندار ایلام به عنوان حامی رسانه های رسمی استان در اختتامیه این جشنواره، مشارکت عموم صاحبان قلم و رسانه، همگرایی مضاعف ارکان سومین جشنواره فصلی مطبوعات و همچنین دبیر اجرایی این جشنواره تقدیر کرد.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار در استان ایلام فعالیت دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.