تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

چهار هزار و ۵۲۴ حلقه لاستیک در استان ایلام توزیع شد

چهار هزار و ۵۲۴ حلقه لاستیک در استان ایلام توزیع شد
ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، چهار هزار و ۵۲۴ حلقه لاستیک بین ناوگان جاده ای با ارز دولتی وارد استان و تحویل رانندگان شده است.

نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی‌های لاستیک صورت می‌گیرد، افزود: از آغاز اجرای این طرح(سال ۹۷ تاکنون) بیش از ۳۰ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان در استان جذب و خریداری شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل و چالشی در توزیع لاستیک وجود ندارد، یادآور شد: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در اندازه های مختلف ۱۲ – ۲۴ ، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودروهای سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، تاکنون بیش از ۸۶ درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.

دلخواه تاکید کرد: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و بیش از سه هزار دستگاه کامیون نیز کار جابجایی کالاها را انجام می دهند.

حدود ۶ هزار و ۷۱۰ نفر راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۷۷۰ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.