تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

پروازهای فرودگاه ایلام ۱۵ درصد افزایش یافت

پروازهای فرودگاه ایلام ۱۵ درصد افزایش یافت
ایلام - مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای فرودگاه شهدای ایلام دی ماه سال جاری در مقایسه با آذرماه، ۱۵ درصد افزایش یافت.

محمدجواد یگانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: فرودگاه شهدای ایلام مبدا و مقصد ۲۰۴ پرواز سه شرکت آسمان، ماهان، ایران ایر و مسیر پروازی ایلام – مشهد و بالعکس در دی ماه سال جاری بوده است‌.

وی یادآور شد: تعداد مسافران این فرودگاه دی ماه سال جاری در مقایسه با آذرماه ۲۱ درصد افزایش یافته و ۱۱ هزار و ۲۹۵ مسافر در مقطع زمانی ۳۰ روز ماه گذشته جابجا شدند.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: کماکان برای قطع زنجیره کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ۶۰ درصد ظرفیت های هواپیماها استفاده می شود.

یگانه به میزان حجم بار جابجا شده دی ماه فرودگاه شهدای ایلام اشاره کرد و افزود: ۸۵ هزار و ۶۲۲ کیلوگرم بار در این فرودگاه جابجا شده است.

به گزارش ایرنا، ۵۶ سورتی در قالب ۲۸ پرواز در طول هفته در مسیر هوایی ایلام – تهران توسط شرکت های آسمان، ماهان و ایران ایر در تردد است.

قبل از کاهش ظرفیت پروازها، در هر روز به طور متوسط ۸۰۰ نفر از طریق فرودگاه شهدای ایلام تردد می کردند که اکنون با توجه محدودیت های کرونا و استفاده از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیماها این تعداد به ۴۵۰ الی ۵۰۰ نفر در روز کاهش یافته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.