تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۴۵

مدیرکل اقتصاد و دارایی:

درآمدهای مالیاتی در ایلام ۲۲ درصد افزایش یافت

درآمدهای مالیاتی در ایلام ۲۲ درصد افزایش یافت
ایلام - مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام از افزایش ۲۲ درصدی درآمدهای مالیاتی در این استان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه به نسبت مدت دوره مشابه سال قبل خبر داد.

قدرت اله فیض الهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه امسال تاکنون ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در این استان وصول شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل این مبلغ ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: ۳۱۰ میلیارد ریال در طول ۱۰ ماه سپری شده از سال ۹۹ مازاد درآمد در استان بدست امده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام افزود: بیشترین میزان وصول درآمدهای مالیاتی مربوط به دستگاه های ثبت اسناد، گمرک و امور مالیاتی است و نیروی انتظامی، پزشکی قانونی و میراث فرهنگی، بهزیستی و حفاظت محیط زیست و استاندارد و تحقیقات صنعتی در ردیف های بعدی قرار دارند.

فیض الهی یادآور شد: درآمدهای مالیاتی استان در سال جاری رو به رشد بوده زیرا بر اساس بررسی های انجام شده از سال ۹۶ تا ۹۹ به ترتیب ۸۳، ۸۷، ۹۱ و ۹۴ درصد تحقق یافته اند.

وی اضافه کرد: گمرکات استان امسال ۳۳۱ میلیارد ریال وصول درآمد داشته اند که به رغم مشکلات کرونا نسبت به سال قبل رشد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: صنایع پتروشیمی، سیمان و شرکت های نفتی که آلایندگی دارند بر اساس قانون باید یک درصد درآمد خود را به درآمد استان پرداخت کنند که نیاز است از طرف محیط زیست و امور مالیاتی به عنوان حق استان پیگیری شوند.

وی تاکید کرد: جذب این درآمدها در روستاها و شهرها هزینه می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.