تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

استاندار ایلام:

دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران دارای اهلیت حمایت کنند

دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران دارای اهلیت حمایت کنند
ایلام -  استاندار ایلام گفت: کلیه دستگاه های اجرایی استان موظف هستند با سرمایه گذاران دارای اهلیت برای فراهم کردن بستر رونق اقتصادی همکاری داشته و از آنان حمایت کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی خواستار همکاری بیش از پیش همه دستگاه‌های اجرایی استان با سرمایه گذاران شد و گفت: امروز یکی از مهم‌ترین موضوعات استان بحث اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری است که در این راستا همه مدیران باید نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

وی یادآور شد: مهم ترین امر به معروف در شرایط امروز کشور و استان، شاید تلاش برای ایجاد اشتغال جوانان باشد که در این حوزه فعالیت های گسترده ای داشته ایم و اقدامات مثبتی به وقوع پیوسته است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که مدیران در جذب سرمایه گذاران و رفع موانع پیش رو سرعت عمل داشته باشند، افزود: سرمایه‌گذار وقتی اهلیت داشته باشد و سرمایه لازم را برای اجرای طرح پای کار بیاورد، دستگاه ها در این شرایط باید نهایت همکاری و مساعدت را با وی بعمل آورند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه امروز تلاش های بسیار خوبی در امر سرمایه گذاری در حوزه های مختلف انجام شده و نتایج قابل توجهی نیز بدست آمده است،گفت: تلاش داریم که ایلام مرکز توجه سرمایه گذاری در کشور باشد.

وی اضافه کرد: حوزه کشاورزی استان ایلام نیز دارای ظرفیت‌های بسیار گسترده ای است که در این راستا با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و با وجود تلاش های مجموعه دولت باید برای شکوفایی و رونق تولید در سال جهش تولید حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، در این نشست که با حضور مسوولان بخش اقتصادی و کشاورزی استان برگزار شد در ارتباط با چند طرح سرمایه گذاری نظیر سرمایه‌گذاری هلدینگ بزرگ تامین آتیه صبا که در نظر دارد در یک سرمایه گذاری بزرگ در بخش دامداری، زراعت چوب و صنایع وابسته در استان فعالیت کند، بحث و گفتگو شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.