تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۰۸

نماینده ایلام:

درمان بیمه‌شدگان در شهرهای فاقد بیمارستان تامین اجتماعی رایگان می شود

درمان بیمه‌شدگان در شهرهای فاقد بیمارستان تامین اجتماعی رایگان می شود
ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از اقدامات مهم این سازمان، درمان رایگان تمامی بیماران در شهرستان هایی است که این سازمان بیمارستان ندارد.

علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند هزینه درمان بیمه‌شدگان در شهرهای فاقد بیمارستان تامین اجتماعی را در بیمارستان‌های دولتی رایگان کند.

وی با ارزشمند دانستن اقدامات تامین اجتماعی برای تسهیل خدمات‌دهی به بیمه شدگان این سازمان، از حضور دکتر سالاری در استان ایلام به منظور دیدار با مسوولان این استان و بررسی وضعیت بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی این استان در آینده نزدیک خبر داد.

بسطامی یادآور شد: اقدام مهم و ارزشمند دیگر تامین اجتماعی برای افراد بالای ۶۵ سال، امکان دریافت خدمات درمانی رایگان در تمامی بیمارستان‌های دولتی در شهرستان دارای بیمارستان تامین اجتماعی و شهرستان های فاقد بیمارستان این سازمان است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: هزینه پروتزها و لوازم جراحی نیز در بیمارستان‌های دولتی با هر کیفیت و قیمتی که مصرف شود، به طور کامل از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه بنا بر گفته های مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفند ماه دفترچه‌های درمانی تامین‌اجتماعی حذف می شوند، گفت: روند حذف دفترچه کاغذی تامین‌ اجتماعی از مراکز ملکی سازمان آغاز شد و اجرای موفقیت‌آمیز این طرح و گسترش آن به مراکز طرف قرارداد، انقلابی در عرصه درمان کشور ایجاد کرد.

بسطامی اجرایی شدن طرح نسخه الکترونیک را بستری مناسب برای حذف دفترچه‌های کاغذی عنوان کرد و با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در مراکز ملکی تامین‌اجتماعی، اظهار داشت: در حال حاضر برای مراجعه به تمامی ‌مراکز ملکی سازمان و نیز تمامی ‌مراکز طرف قرارداد که همه آنها به نسخه الکترونیک پیوسته‌اند، به دفترچه درمانی نیازی نیست و بیمه شدگان تنها با ارائه کدملی می‌توانند از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای ۳۰ اقدام غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ در سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی خدمات پرمخاطب خود را در قالب طرحی با عنوان ۳۰۷۰ اجرایی کرده است که با اجرای این طرح، ۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری ارائه می شود و در نتیجه آن ۷۰ میلیون بار مراجعه به واحدهای اجرایی این سازمان کاهش می یابد.

وی افزود: تامین اجتماعی از جمله دستگاه‌های دارای مراجعه بالا است که این موضوع ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری را ۲ چندان می کند.

گفتنی است، با دعوت علی‌اکبر بسطامی و در راستای پیگیری مطالبات بیمه‌شدگان و تعیین تکلیف بیمارستان زاگرس، دکتر مصطفی سالاری رییس سازمان تامین اجتماعی به ایلام سفر می‌کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.