تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۱۰

معاون وزیر کشور: 

تغییر استانداران درشرایط اضطرار انجام می شود

تغییر استانداران درشرایط اضطرار انجام می شود
اهواز - معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت در ماههای پایانی کار خود قصد تعویض استانداران را ندارد گفت: تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است.

جمال عرف روز پنجشنبه در بدو ورود به خوزستان از طریق فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان ملی استاندارد ارتقا یافت به همین دلیل ضرورت داشت بلافاصله نفر جایگزین وی برای استانداری خوزستان تعیین شود.

وی در خصوص استاندار ایلام هم گفت: با توجه به شایستگیها و توانمندی قاسم سلیمانی استاندار سابق ایلام و ضرورت انتصاب یک استاندار با تجربه و اشنا به مسایل خوزستان دولت وی را در منصب استانداری خوزستان قرار داد.

عرف افزود: در حال حاضر معاون سیاسی استانداری ایلام به عنوان سرپرست این استانداری تعیین شده تا به زودی استاندار این استان از سوی هیات دولت تعیین شود.

وی گفت: در حال حاضر سه گزینه برای تصدی استانداری ایلام مطرح است که پس از جمع بندی به یک گزینه قطعی خواهیم رسید.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: اگر استانداری ارتقا پیدا کند و جای او خالی شود تغییر خواهیم‌داشت وفردی را جایگزین خواهیم کرد در غیر این صورت تا پایان دولت هیچ استانداری تغییر نمیکند.

وی در پایان گفت: هدف اصلی از این سفر تکریم از زحمات غلام‌رضا شریعتی استاندار سابق خوزستان و معرفی قاسم‌سلیمانی به عنوان استاندار جدید خوزستان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.