تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

نظارت بازرسان استاندارد ایلام در سطح بازار آغاز شد

نظارت بازرسان استاندارد ایلام در سطح بازار آغاز شد
ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید نظارت ویژه بازرسان این سازمان بر عرضه کالا و خدمات در سطح بازار استان آغاز شده است.

مهناز همتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نظارت ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد، اظهار داشت: در این بازرسی ها، کالاهای مشمول رعایت استاندارد اجباری کنترل و با توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نمونه برداری از سطح بازار و بازرسی های متعددی در حال انجام است، افزود: بازرسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی استان تا نیمه اول فروردین ماه تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاها مصرفی شهروندان در این ایام خواهند داشت.

مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: مردم از کالایی استفاده کنند که نشان استاندارد داشته باشد و اگر قصد دارند از اصالت کالایی مطمئن شوند کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

همتی یادآور شد: مصرف کالای با کیفیت و سالم حق همه شهروندان است و تولید کنندگان و عرضه کنندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای تولید چنین کالاهایی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، طرح نظارت نوروزی در سطح استان ایلام در ۲ بخش کالا و خدمات و به ۲ شکل سازمانی و مشترک تا ۱۵ فروردین نیز ادامه دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.