تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز استان ایلام اجرایی شد

طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز استان ایلام اجرایی شد

نگاه اقتصاد – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار، طرح جامع مدیریت پسماند را تعریف و اجرایی کرده است. به گزارش روابط عمومی؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه در حال حاضر

نگاه اقتصاد – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار، طرح جامع مدیریت پسماند را تعریف و اجرایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه در حال حاضر روش اجرایی مدیریت پسماند تدوین و کلیه پسماندهای این شرکت مشخص و دسته بندی شده است، افزود: مطابق با دستورالعمل‏های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملّی گاز ایران، هر یک از دسته‏ ها کد بندی شده و نحوه جمع آوری، انتقال و امحای آنها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام در سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه مدیریت پسماند از سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام شده است، اظهار داشت: این شرکت حفظ و صیانت از محیط زیست را وظیفه ذاتی خود می داند و تلاش می کند با رعایت مسائل زیست محیطی در حفظ آن کوشا باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: طرح تفکیک پسماند از مبدأ، تفکیک کاغذ و ارسال جهت بازیافت، جمع آوری و انتقال المنت فیلترها، پسماندهای الکترونیکی و بشکه های خالی مرکاپتان و روغن ترانس (پسماند ویژه) برای امحا، خنثی سازی، بازیافت و تحویل به شرکت های مورد تائید سازمان حفاظت محیط زیست، طراحی جایگاه نگهداری موقت پسماند صنعتی و ویژه، جانمایی ظروف تفکیک و جمع آوری پسماند از اقدامات شاخص این شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مدیریت پسماند برای مدیران، پرسنل خدماتی و پیمانکاران اجرایی شرکت، اجرای مانورهای واکنش در شرایط اضطراری ریزش مرکاپتان، انعقاد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح برای جمع آوری و دفع پسماندهای عفونی شامل ماسک و دستکش در شرایط شیوع بیماری کرونا از دیگر اقدامات شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.