تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۷

کمبود روغن خوراکی در بازار ایلام مدیریت شد

کمبود روغن خوراکی در بازار ایلام مدیریت شد
ایلام - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: کمبود روغن خوراکی در بازار مصرف این استان مدیریت شده و مردم برای تهیه این ماده خوراکی نگرانی نداشته باشند.

رضا محمدرحیمی روز دوشنبه در گفت و گویی خبری با اشاره اینکه مشکلی در بحث توزیع روغن در استان وجود ندارد، اظهار داشت: طی هفته های گذشته و به نسبت جمعیت استان نزدیک به سه هزار تن روغن از طریق سهمیه‌های تنظیم بازار و شرکت‌های پخش و شبکه فروش جذب و در بازار توزیع شده است.

وی افزود: نزدیک به ۱۲۰ نقطه منتخب در سطح استان برای توزیع روغن در نظر گرفته شد و این فرآیند به صورت مداوم تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان صمت ایلام یادآور شد: از همشهریان انتظار می‌رود به اندازه مصرف روغن خوراکی خرید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه این ماده خوراکی از سوی واحدهای صنفی و یا در خصوص احتکار روغن و یا هر نوع کالای اساسی، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

محمدرحیمی به تشریح وضعیت بازار در ایام پایانی سال پرداخت و تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ تن برنج وارداتی، سه هزار تن شکر، ۹۴۹ تن مرغ منجمد و ۱۸۵ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در شبکه هایی که به مصرف‌کننده واقعی برسد، توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در استان اضافه کرد: در بحث برنامه نظارت بر گرانی مطابق آمار مندرج در سامانه‌ سیمبا از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۵ هزار و ۴۰۰ بازرسی که منجر به تشکیل سه هزار پرونده تخلف صنفی با ارزش ریالی بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

محمدرحیمی با بیان اینکه مشکلی در بحث توزیع کالاهای اساسی در بازار استان وجود ندارد، از شهروندان خواست با مدیریت خرید روغن به مقدار نیاز خانوار در این مقطع از خرید هیجانی و کاذب خودداری کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.