تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

امیدواریم برابر پیکان کار در ۹۰ دقیقه تمام شود؛

کمالوند: استقلال برای هر سه جام برنامه دارد

کمالوند: استقلال برای هر سه جام برنامه دارد
تهران- مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما برای هر سه جام برنامه دارد و امیدوارم بتوانیم موفق ظاهر شویم. در بازی برابر پیکان در ۹۰ دقیقه تمام شود تا فشار مضاعفی به بازیکنان ما وارد نشود.

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی جای جبران ندارد. یک طرف آن همه چیز هست و در طرف دیگر آن هیچ چیز. پیکان تیم خوبی است و از حضور کادر فنی خوبی بهره می برد.

وی افزود: بازیکنان ما با انگیزه هستند و با تمام قوا به میدان می رویم. جام حذفی راه را برای رسیدن به یک جام کوتاه‌تر می کند و به همین خاطر با ترکیب اصلی مقابل پیکان قرار می گیریم و امیدوارم تیم صعودکننده به مرحله بعد ما باشیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه پیکان اعلام کرده قرعه این تیم سخت است، اضافه کرد: استقلال همیشه استقلال است. این قرعه برای پیکان بد است که با ما بازی دارد. همه حریفان با احترام هستند اما با تمام قوا به میدان می رویم تا بازی خوبی را انجام دهیم. تمهیدات لازم را اندیشیدیم تا در این دیدار موفق ظاهر شویم.

وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: سعی کردیم کار را خوب و علمی پیش بگیریم. فرهاد مجیدی مدام در حال دست یافتن به منابع علمی روز دنیا است و سعی کردیم کار را براساس نمودار علمی پیش ببریم. امیدوارم انتهای کار تیم فوتبال استقلال با موفقیت همراه باشد.

کمالوند در مورد اینکه مهدی تارتار اعلام کرده جام حذفی در اولویت تیمش قرار ندارد، تصریح کرد: با تمام توان بازی می کنیم و اعتقاد داریم پیکان هم همین کار را می‌کند. می دانیم بازی سختی در پیش داریم. پیکان تیم قدرتمندی است و به طور حتم کار سختی پیش روی ما است. امیدواریم بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود تا فشار مضاعفی به بازیکنان ما وارد نشود.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما به مسائل داوری ورود نمی‌کنیم. اگر فضا را به نحوی ایجاد کنیم که داوران بدون فشار قضاوت کنند، آنها نیز در کارشان رشد خواهند کرد.

مدیر فنی استقلال در مورد تقویت این تیم تصریح کرد: پنجره نقل و انتقالاتی بسته است اما نیاز به ترمیم داریم. (احمد) مددی همراه ما است و جلسات خوبی را برگزار کرده است. دیشب مجیدی فهرست بازیکنان را به باشگاه داد. حتما باید ۲ یا سه بازیکن جدید بگیریم. ما استقلال هستیم و هواداران توقع دارند. در چند سال اخیر انتظارات هواداران برآورده نشده و این فشار را روی استقلال فعلی بیشتر کرده است. برای هر سه جام برنامه داریم اما نیاز به تقویت داریم و به بازیکنانی نیاز داریم که کفاف حضور در این سه جام را بدهند.

کمالوند گفت: در دو الی سه پست دچار مشکل هستیم. در دروازه و خط دفاع کمبودی نداریم اما در فاز هجومی نیاز به بازیکن داریم. اما منابع مالی محدود است. نمی خواهیم فشار به باشگاه بیاوریم.

وی تصریح کرد: داریوش شجاعیان را فعلا نمی توانیم همراهمان داشته باشیم. از اوایل هفته آینده او نیز به جمع ما باز خواهد گشت.

کمالوند در رابطه با اینکه پرتاب اوت یکی از تاکتیک‌های پیکان است، تصریح کرد: این یک تاکتیک است و ما هم اگر چنین بازیکنی داشتیم از این حربه استفاده می کردیم. این یک فاکتور مثبت برای پیکان است و هر تیم دیگری هم از این موضوع استفاده می کرد. همان منتقدان هم اگر چنین بازیکنی داشته باشند، اوت دستی می انداختند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.