تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

فرماندار:

چهار کمیته طرح شهید سلیمانی در دره شهر فعال است

چهار کمیته طرح شهید سلیمانی در دره شهر فعال است
.

 

ایلام – فرماندار دره شهر گفت: چهار کمیته پایش و نظارت، مراقبت و رهگیری، آموزش و حمایت طرح کرونایی محله محور شهید سلیمانی به منظور کاهش و قطع زنجیره کرونا در این شهرستان فعال است.

کیانوش محمد نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: کمیته پایش و نظارت شهرستان دره شهر با حضور کارشناسان بهداشت محیط، نیروهای بسیج و هلال احمر بصورت روزانه از بازار، اصناف، ادارات، بانک ها، مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید می کنند.

وی یادآور شد: این کمیته همچنین از اوایل طرح شهید سلیمانی از یک هزار و ۳۲۰ مرکز عرضه مواد غذایی و اماکن بازدید کرده که در این راستا ۴۰ مکان که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند، پلمب شده است.

فرماندار دره شهر افزود: همچنین این کمیته برای فروشگاه هایی که پروتکل های بهداشتی را بطور دقیق رعایت نکرده اند ۶۸ مورد اخطاریه صادر و ۴۱ مورد را نیز به مراجع قضایی معرفی کرده است.

محمد نژاد به فعالیت های کمیته آموزش در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: کمیته آموزش تاکنون تعداد ۴۵۵ پیام و تراکت آموزشی در فضای مجازی و کانال های خبری شهرستان به اشتراک گذاشته و بیش از ۹ هزار سفیر سلامت خانوار را به صورت مجازی آموزش داده است.

وی در خصوص فعالیت های کمیته مراقبت و رهگیری شهرستان نیز افزود: این کمیته به عنوان یک کمیته فعال از اوایل آذر ماه تاکنون ۸۹۰ تست پی سی آر در سراسر شهرستان را به ثبت رسانده که از این میزان ۲۲۳ مورد مثبت شده اند.

فرماندار دره شهر اضافه کرد: این کمیته همچنین در این مدت یک هزار و ۲۵۹ مورد تست سریع کرونا را ثبت کرده که از این میزان نیز تعداد ۴۳ مورد مثبت شد.

به گفته محمدنژاد، کمیته حمایت نیز در این مدت بسته های معیشتی زیادی بین خسارت دیدگان از کرونا و نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.