تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

استاندار خوزستان:

۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در ایلام جذب شد

۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در ایلام جذب شد
ایلام - استاندار سابق ایلام گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان در طول دوران مسوولیت ۳۹ ماهه استانداری این استان اعتبار به ایلام جذب شده است.

 

قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید ایلام اظهار داشت: ایلام میعادگاه ۱۲ هزار شهید از سراسر کشور بوده و سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز نیز از میان مردمان این دیار فدای آرمان های نظام شده اند.

وی افزود: طی دوران ۳۹ ماهه مسوولیت در استان تلاش کردم با هماهنگی تمامی مدیران در جهت حل مشکلات مردم گام بردارم و اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه کار گروهی تمامی دلسوزان ، رسانه ها و حمایت های عموم مردم بوده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در طول حدود سه سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان ایلام جذب شده است، تاکید کرد: تنها در سال جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام به بهره برداری رسیده است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: وقوع سیل در ایلام در کنار خسارت های زیاد باعث شد در حوزه زیرساخت ها اعتبارات مناسبی جذب شود بطوریکه در این حوزه ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به ایلام تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: امیدواریم با رفع تحریم ها پروژه هایی همچون پتروشیمی مهران، دره‌شهر و هلیلان از سرگرفته شوند.

استاندار سابق ایلام گفت: پروژه اتصال ایلام به شبکه ریلی در سال ۱۴۰۰ اعتبار خوبی دریافت کرده، بطوریکه ۲۰۰ میلیارد تومان از محل توازن و ۷۰ میلیارد تومان نیز در بودجه به این پروژه تخصیص یافته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.