تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

معاون استاندار ایلام:

سهل انگاری برخی مدیران در مقابله با کرونا پذیرفتی نیست

سهل انگاری برخی مدیران در مقابله با کرونا پذیرفتی نیست
ایلام - سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر تشدید نظارت های کرونایی در کلیه شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: سهل انگاری در این راستا از مدیران پذیرفتنی نیست و در صورت مشاهده بلافاصله برخورد می‌ شود.

معروف بسطامی روز سه شنبه در بیستمین نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اظهار داشت: قرارگرفتن ۲ شهرستان دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز هشداری است برای افرادی که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند.

وی یادآور شد: چهار کمیته تخصصی مقابله با کرونا در سال ماه های پایانی سال ۹۹ ذیل قرارگاه عملیاتی کرونا استان تشکیل و تصمیمات خوبی در راستا اتخاذ شد و نظارت ها توسط این کمیته ها در هفته های پایانی سال افزایش یافت.

معاون استاندار ایلام افزود: در بحث کمیته تخصیصی نظارت بر تالارها تاکنون ۳۲۸ بازدید صورت گرفته و ۱۳۲ اخطار نیز ثبت شده است.

بسطامی با اشاره به فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان گفت: این کمیته در شهرستان های آبدانان و ملکشاهی به ترتیب ۱۳ و یک پلمپ داشته است.

رییس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان تاکید کرد: کلیه کمیته ها و دستگاه های تخصصی مرتبط با کرونا باید در هر نشست عملیاتی قرارگاه، اقدامات و عملکردهای خود را بصورت شفاف ارائه دهند.

بسطامی از شهرداری ایلام خواست: نسبت با اختصاص ۱۰ درصد بیلبوردهای سطح شهر ایلام برای فرهنگ سازی مقابله با کرونا تا هفته آینده اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه ورود مهمانان نوروزی به ایلام را تهدید جدی برای افزایش شیوع کرونا دانست و گفت: از هفته گذشته تاکنون تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در این استان افزایش یافت و اگر چنانچه این روند ادامه داشته باشد ایلام به بحران کرونا مواجه خواهد شد.

بسطامی در ادامه با انتقاد از شیوه برنامه ریزی ساماندهی مسافران نوروزی به ایلام گفت: سال ۹۹ تصمیماتی در خصوص ورود مسافران نوروزی اتخاذ شد، اما برخی دستگاه های نظارتی در این راستا عملکردی خوبی نداشتند.

معاون استاندار ایلام گفت: برای جلوگیری از تجمع مردم در طبیعت، کمپین نه به سیزده بدر ایجاد شود و رسانه ها در این راستا تولید محتوا کنند.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا ملی و استانی تجمع زیاد در طبیعت و چادر زدن ممنوع است که فرمانداران اقدامات لازم را در این راستا اتخاذ کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز کرونا، چرداول در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا قرار دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.