تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

۳۵۰ ابتلای جدید کرونا در ایلام شناسایی شد

۳۵۰ ابتلای جدید کرونا در ایلام شناسایی شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳۵۰ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به ۳۲ هزار و ۸۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان ۲ ایلامی دیگر را گرفت و مجموع فوتی های ناشی از کرونا در استان تا این لحظه به ۶۹۵ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه روند بستری ها افزایشی است، افزود: ۵۹ مورد جدید نیز مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری های موجود به ۲۷۳ نفر رسیده است.

دکتر کریمیان شرایط استان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: شهرستان های ایلام، دهلران، دره شهر، آبدانان، مهران، چردول، بدره، چوار، ایوان و سیروان در وضعیت قرمز و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: پیک چهارم کرونا قوی تر و سرعت انتشار آن بیشتر است و مدت زمان بستری بیماران در مراکز درمانی نیز طولانی تر است و با ادامه این روند قطعا میزان فوتی ها افزایش خواهد داشت.

دکتر کریمیان تاکید کرد: در خانه ماندن بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است و امیدواریم مردم با رعایت پروتکل ها کارکنان درمان را در رسیدگی بیشتر به بیماران یاری کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.