تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

بیمارستان محلی در هلیلان احداث می شود

بیمارستان محلی در هلیلان احداث می شود
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: با مشارکت و همراهی بنیاد مستضعفان و علوی بیمارستان محلی در شهرستان هلیلان ساخته می شود.

دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی احداث بیمارستان محلی در شهرستان هلیلان به انعقاد تفاهم‌نامه‌ بین وزارت بهداشت و سازمان بنیاد مستضعفان کشور اشاره کرد و احداث مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی در مناطق محروم کشور از جمله شهرستان هلیلان در استان ایلام را از برکات این تفاهمنامه عنوان کرد.

وی افزود: با مشارکت و همراهی بنیاد مستضعفان و علوی پنج پروژه بهداشتی، درمانی در هلیلان احداث می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان این مطلب که این دستگاه در راستای احداث و اجرای طرح‌های مشارکتی بهداشتی و درمانی و بیمارستانی با بنیاد مستضعفان در استان همواره پیشقدم خواهد بود، تاکید کرد: احداث و راه اندازی این گونه پروژه های حوزه سلامت علاوه بر ارتقای سطح خدمات بهداشتی درمانی، موجب رضایتمندی مردم شریف هلیلان خواهد شد.

کریمیان اضافه کرد:در راستای احداث بیمارستان محلی در شهرستان هلیلان، رایزنی‌های بسیاری در سطح وزارت بهداشت داشته‌ایم که خوشبختانه حاصل آنان اخذ موافقت جهت احداث این بیمارستان بوده است.

وی یادآور شد: در شهرستان هلیلان با مشارکت و همکاری دانشگاه و بنیاد مستضعفان احداث بیمارستان محلی، مرکز جامع خدمات سلامت کهره، خانه بهداشت روستاهای پیامن و دار پروشه و پایگاه مرکز اورژانس ۱۱۵ پیازآباد مصوب شده و خانه بهداشت روستای ماهیزان نیز در حال احداث است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان و نماینده بنیاد علوی در این شهرستان نیز در این دیدار با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت و بنیاد مستضعفان کشور، مجوز احداث بیمارستان محلی و مسائل مالی و اعتباری مربوط به پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان پرداخت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.