تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

پنجعلی: 

پرسولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

پرسولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود
تهران - پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم برابر الوحده امارات گفت: اولین بازی و کسب سه امتیاز در یک تورنمنت بسیار مهم است و این پرسپولیسی که من می‌بینم، می‌تواند قهرمان آسیا شود.

 

محمد پنجعلی افزود: در تورنمنت هایی مانند لیگ قهرمانان آسیا بحث روانی و شرایط روحی بسیار مهم و با ارزش است و “یحیی” این مساله را خوب می داند. او در نیمه نخست به آن چه می خواست رسید و در نیمه دوم نیز با اداره کردن بازی، هم سه امتیاز اول را دشت کرد و هم بازی را به سمتی پیش برد تا نفرات بیش از حد خسته نشوند و این مساله نشان می دهد “یحیی” به خوبی شرایط و فضا را درک کرده و مدیریت امور را به دست گرفته است.

وی ادامه داد: این پرسپولیس نسبت به دوره قبلی خیلی بهتر شده است، روی نیمکت بازیکنان خوبی داریم. تجربه فینال لیگ قهرمانان آسیا به خاطره بازیکنان سپرده شده و بازی های سخت و نفس گیری را با پیروزی پشت سرگذاشتند و اگر آن اتفاقات و حاشیه ها نبود، شاید در همان دور قبل هم با عنوان قهرمانی به تهران بر می گشتند اما الان همه چیز برای سرخ پوشان بهتر شده و امیدوارم خاطره خوشی برای هواداران و فوتبال دوستان به یادگار بگذارند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تاکید کرد: آن چه در زمین بازی می بینیم ۱۱ روح در یک بدن است. به همین “سید جلال” نگاه کنید با این سن از بسیاری بازیکنان با انگیزه و موثرتر است و نشان داد سن فقط یک عدد است. بازی های موثر او و گل های حیاتی که برای تیم می زند یک شاهکار است. مابقی نفرات نیز یک دل بوده و همه برای یک هدف به زمین بازی می روند. خط دفاع و حمله نداریم، در بازی پرسپولیس همه نقش دارند، با هم دفاع می کنند و با هم نیز برای گلزنی تلاش می کنند. این اتحاد بازیکنان و دوری کردن از حاشیه هاست که تیم را به این درجه از اعتبار و موفقیت رسانده و تلاش کادر فنی و “یحیی” در این امر ستودنی است.

پنجعلی خاطر نشان کرد: در نیمه نخست “یحیی” برای گلزنی برنامه داشت و اگر بازی خوب پیش می رفت خیلی زودتر به گل می رسدیم، در نیمه دوم هم برای حفظ گل و سه امتیاز بازی به زمین رفتیم و اجازه خودنمایی به تیم حریف را ندادیم. هوای گرم و شرایط بد آب و هوایی هند به گونه است که نباید بازیکنان را زیاد خسته کرد و “یحیی” با اداره کردن بازی، عملا زمان را مدیریت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: تیم الوحده ضعیف نبود، اما قدرت پرسپولیس اجازه خودنمایی به آنان را نداد هر چند در موقعیت هایی می توانستند به گل هم برسند که با دفاع خوب تیم، در این امر ناکام ماندند.

وی در مورد بازی با الریان و حضور شجاع خلیل زاده در این تیم گفت: شجاع بازیکن خوبی است و برای پرسپولیس هم زحمات زیادی را کشید که از یاد هواداران نمی رود. این سرنوشت فوتبال است که یک روز اینجایی و یک روز در تیمی دیگر، اما در بازی پرسپولیس و الریان کفه ترازو به نفع سرخ پوشان تهرانی است و من فکر می کنم با اقتدار از این گروه بالا می رویم و در دور بعد با وجود تیم های خوب آسیا، بازهم روند موفقیت تیم ادامه می یابد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.