تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

تعداد مبتلایان کرونا در ایلام از ۳۳ هزار نفر گذشت

تعداد مبتلایان کرونا در ایلام از ۳۳ هزار نفر گذشت
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، گفت: ۲۴۰ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان در استان ایلام به ۳۳ هزار و ۵۰۴ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: روند افزایشی تعداد بستری ها همچنان ادامه دارد و ۷۳ بستری جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بسترهای موجود استان به ۳۲۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: از بستری های جدید آبدانان با ۱۷ بستری از ایلام با ۱۶ بستری پیشی گرفت و بیشترین بستری را بخود اختصاص داد و پس از آنها چرداول و دهلران هر کدام با ۱۰ بستری جدید در ردیف سوم بستری ها قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: همچنین از بستری های جدید ۶ نفر مربوط به ایوان، پنج نفر بدره، پنج نفر دره شهر، ۲ نفر سیروان و ۲ نفر نیز مربوط به سیروان است.

وی با بیان اینکه استان در شرایط نگران کننده ای قرار دارد، گفت: با افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها، فوتی های کرونا نیز روند افزایشی به خود گرفته است که نشانه خوبی نیست و مردم باید برای حفظ جان خود و عزیزانشان هشدارها را جدی بگیرند.

دکتر کریمیان یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ فوتی ناشی از کرونا ثبت شد و مجموع فوتی های استان تا این لحظه به ۷۱۰ نفر افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

دکتر کریمیان تاکید کرد: با توجه به شرایط حاد استان ماندن در خانه، خودداری از دورهمی هاو تجمعات و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه برای پیشگیری از کرونا است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.