تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

امر به معروف و نهی از منکر عاملی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

امر به معروف و نهی از منکر عاملی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است
نگاه اقتصاد - نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام گفت : امر به معروف و نهي از منكر عاملي براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه است.

 

به گزارش خبرنگار کانال خبری پلیس، حجت الا سلام “اله نور کریمی تبار” در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان و در محفل اُنس با قرآن که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه ستاد انتظامی استان ایلام برگزار شد ، اظهار داشت : فرهنک عاشورا، حفظ ارزش ها است و هدف از قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

 

وی افزود:عدم احساس مسئولیت و بی تفاوتی افراد جامعه در مقابل انجام منکر موجب سهیم شدن در گناه دیگران است و نبایستی در مقابل منکر سکوت کرد.

 

امام جمعه شهر ایلام، با اشاره به اینکه امر به معرف و نهی از منکر می تواند امنیت ساز و سبب پیشگیری بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه شود ، افزود : فریضه امر به معرف و نهی از منکر باید از درون خانواد شروع شود  و این امر مهم بنیادی را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه یکی از صفات مجاهد فی سبیل الله آمر به معروف و ناهی از منکر است ، تصریح کرد : یکی از شاخصه های مهم ماموریت های نیروی انتظامی مقوله امر به معروف و نهی از منکر و شناخت مراحل آن است که در باورهای دینی و اعتقادات ما نهادینه شده است.

 

وی یادآور شد : امر به معروف و نهی از منکر از جمله واجباتی است که جنبه اجتماعی آن بالاست و پلیس وظیفه اش حفاظت از ارزش ها و تذکر و برخورد در مقابل منکر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام گفت: ماموریت های نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است و این وظیفه سنگینی که خداوند تبارک و تعالی به شما توفیق بهره مندی از آن را داده است به آن افتخار کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.