تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

استاندار:

دولت آماده استقبال از سرمایه گذاران در ایلام است

دولت آماده استقبال از سرمایه گذاران در ایلام است
ایلام - استاندار ایلام بر فعالیت بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان تاکید کرد و گفت: دولت نیز با وجود مشکلات فراوان نظیر کرونا و شرایط تحریمی کمک کار بخش خصوصی است.

محمد نوذری روز سه شنبه در چهل و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: شناسایی فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری استان ایلام می تواند نقش مهمی در افزایش رغبت سرمایه گذاران و رونق تولید در استان داشته باشد.

وی افزود: فرصت های سرمایه گذاری این استان اعم از اقتصادی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و سایر بخش ها شناسایی و بروز رسانی شده است و از کلیه سرمایه گذارانی که رغبت به سرمایه گذاری در ایلام داشته باشند، استقبال می کنیم.

استاندار ایلام یادآور شد: به منظور تسریع در ورود سرمایه گذاران، قابلیت های سرمایه گذاری این استان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در مراحل نهایی تدوین است که پس از اتمام، در اختیار سرمایه گذاران و هلدینگ های بزرگ برای سرمایه گذاری در ایلام قرار خواهد گرفت.

نوذری تاکید کرد: پس از معرفی و شناساندن کلیه ظرفیت ها و قابلیت های سرمایه گذاری در این استان، بطور قطع از استان پیشرو در سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی به هیچ عنوان رقیب دولت نیست، افزود: هر کجا دولت کار را به بخش خصوصی و مردم واگذار کرد، بهترین نتایج حاصل شد.

استاندار ایلام در ادامه بر لزوم تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، باید موانع تولید بطور دقیق در استان شناسایی و زمینه اشتغال پایدار و تولید انبوه فراهم شود.

نوذری با بیان اینکه در حال حاضر توسعه، اشتغال و توجه به مقوله تولید مهم ترین هدف ما است، گفت: کلیه دستگاه های مرتبط با سرمایه گذاری از جمله اتاق بازرگانی، معاونت امور اقتصادی استانداری، سازمان صمت و گمرک باید در راستای این مهم اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی نیز باید زمینه حضور سرمایه گذاران را برای تولید و رونق اشتغال با وجود ملاحضات قانونی فراهم کنند که در این راستا همه دستگاه ها مرتبط موظف به همکاری هستند.

استاندار ایلام گفت: تصمیمات نشست بعدی گفت و گوی دولت با بخش خصوصی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استاندار، شهردارایلام و رییس اتاق بازرگانی با ارایه نظرات کارشناسی و قانون مند بعنوان مصوبه تعیین شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.