تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

ابتکار:

با سرعت به جنایت کسی که نام پدر را یدک می کشد رسیدگی کنید

با سرعت به جنایت کسی که نام پدر را یدک می کشد رسیدگی کنید
تهران- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در توییتی از قوه قضاییه خواست با سرعت و قاطعیت به جنایت کسی که نام پدر را یدک می کشد رسیدگی کند تا به اشد مجازات برسد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، معصومه ابتکار در واکنش به آزار منجر به فوت کودک ۱۷ ماهه توسط پدر، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: از قوه قضائیه انتظار می رود با سرعت و قاطعیت به جنایت کسیکه نام پدر را یدک می کشد، رسیدگی کند تا به اشد مجازات برسد.
معاون رییس جمهوری در بخشی دیگر یادآور شد: برای چندمین بار هم از مجلس محترم می خواهم لایحه حفظ کرامت وحمایت از زنان در برابر خشونت را که ۱۰۶ روز است به مجلس ارسال شده تصویب کنند؛ گرچه هنوز اعلام وصول هم نکرده اند.

در نخستین روزهای فروردین سال جاری زنی نوزاد دختر ۱۷ ماهه‌اش را که به‌شدت بدحال بود به بیمارستان رساند و درخواست کمک کرد. این زن به پزشکان گفت دخترش را برای چند ساعتی پیش شوهرش گذاشته و وقتی برگشته متوجه شده که بچه حالش خوب نیست.
او توضیح داد: دخترم خیلی بی‌قرار بود، هر کاری کردم آرام نشد. بعد از چند ساعت تب شدیدی کرد و من او را به بیمارستان آوردم.
وقتی پزشکان نوزاد ۱۷ ماهه را بررسی کردند متوجه حادثه وحشتناکی شدند. آنها پی بردند کودک به طرز فجیعی مورد آزار قرار گرفته و دچار خون‌ریزی شدید داخلی شده است.

خبر مرگ این دختر ۱۷ ماهه بر اثر آزار توسط پدرش، واکنش بسیاری از فعالان حوزه زنان و کودکان را در پی داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.