تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

ارائه تسهیلات در ساعات منع تردد شبانه به اهداء کنندگان خون در ماه مبارک رمضان

ارائه تسهیلات در ساعات منع تردد شبانه به اهداء کنندگان خون در ماه مبارک رمضان
نگاه اقتصاد - رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان از ارائه تسهیلات درساعات منع تردد شبانه به اهداء کنندکان خون درماه مبارک رمضان خبرداد.

 

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت : در راستای مصوبات کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا و درخواست سازمان انتقال خون کشور مبنی بر اهداء خون در ماه مبارک رمضان (پس از افطار تا ساعت پایانی شب) ماموران راهور همکاری لازم را با اهداء کنندکان خون به عمل می آورند.

 

وی افزود: افرادی که قصد اهداء خون در ساعات پس از افطار داشته باشند د رصورت ارائه مدارک مثبته مشمول جریمه طرح ممنوعیت شبانه نمی شود.

 

وی ادامه داد : پلیس راهور استان ایلام به صورت هفتگی برابر درخواست سازمان انتقال خون استان نسبت به اصلاح تخلف کد ۲۱۸۲ برای خودرو افراد اهداء کننده در سامانه اجرائیات اقدام و آمار وسایل نقلیه مورد رسیدگی شده در طرح فوق را به مرکز اعلام و ارسال خواهد کرد.

 

سرهنگ کهزادی گفت : علاوه بر ارائه تسهیلات به اهدا کنندگان خون، برابر درخواست مراکز انتقال خون استان ،مشخصات خودرویی کارکنان شیفت شب در ماه مبارک رمضان را دریافت و نسبت به اصلاح تخلف کد ۲۱۸۲ در سامانه اجرائیات اقدام خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.