تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۷

کشف جسد ۲ جوان ۱۸ و ۲۴ ساله در منطقه کوهستانی ترش آبه ملکشاهی

کشف جسد ۲ جوان ۱۸ و ۲۴ ساله در منطقه کوهستانی ترش آبه ملکشاهی
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از کشف جسد جوانی ۱۸ و ۲۴ سال در منطقه کوهستانی ترش آبه این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “بهزاد ولیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی ترش آبه این شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود : پس از حضور اکیپ های گشت انتظامی در محل اعلامی مشخص شد جسد ۲ جوان ۱۸ و ۲۴ ساله که به دلایل نامعلومی به قتل رسیده‌اند در محل رها شده‌اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ادامه داد: این ۲ جوان که با سلاح گرم و توسط فرد یا افراد نامعلوم به قتل رسیده اند، پس از هماهنگی با مقام قضایی جسد آنها جهت بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال شد.

 

وی تصریح کرد : حسب دستور فرمانده انتظامی استان اکیپ های تخصصی و مجرب تشکیل و تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان قتل این ۲ جوان شروع شده است.

 

سرهنگ ولیان از مردم خواست : به شایعات در فضای مجازی و حقیقی توجه نکنند و اخبار درست و موثق را از طریق کانال خبری پلیس به آدرسhttp://sapp.ir/police_ilamپیگیری و دریافت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.