تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

لیگ قهرمانان آسیا؛

مجیدی: ریسک بازی تهاجمی را قبول کردم

مجیدی: ریسک بازی تهاجمی را قبول کردم
تهرن- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی تهاجمی ریسک بالایی می‌خواهد و من این ریسک را قبول کردم.

«فرهاد مجیدی» امروز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الدحیل قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مسلما بازی با تیمی که ۲ ماه پیش در جام باشگاه‌های جهان شرکت داشته، سخت است. در بازی قبل خیلی بهتر از الدحیل بازی کردیم. از همه نظر بهتر از آن‌ها بودیم. به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که فوتبال زیبا و تماشایی را ارائه دادند چون این چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم.

وی افزود: زدن ۱۱ گل در ۳ مسابقه کار هر تیمی نیست. بعد از گذشت ۲ روز هنوز برایم قابل هضم نیست که وقتی بازی ۳ بر ۳ بود، داور آن صحنه را پنالتی اعلام نکرد. در ۲۵ سالی که در فوتبال بوده‌ام، چنین چیزی را ندیده بودم. بازی فردا مسلما سخت است و با تمام احترام به الدحیل و بازیکنانش، فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: وقتی کاملا تهاجمی بازی می‌کنید، باید یک سری ریسک را هم قبول کنیم. من با تمام وجودم این ریسک را قبول کرده‌ام و با تمام وجودم به بازی تهاجمی ادامه می‌دهیم. مشکلاتی در دفاع داریم که حتما آن‌ها را بر طرف می‌کنیم.

وی در مورد فشردگی مسابقات افزود: وقتی بازی تهاجمی ارائه می‌دهید، طبیعتا انرژی بیشتری مصرف می‌کنید. در بازی قبلی هم وقتی بازی ۳ بر ۳ شد، ما دنبال تساوی نبودیم. هر موقع بازیکن تعویضی را وارد زمین کردیم، همان کیفیت بازی را ارائه دادند. ما از این بابت مشکلی نداریم چون بازیکنان ذخیره خوبی داریم که با همان سطح بازیکنان در زمین می‌توانند بازی کنند.

مجیدی در مورد اینکه آیا مهاجمان این تیم می‌توانند کیفیت خود را تا پایان مسابقات حفظ کنند، خاطرنشان کرد: اصلا ساختار و فرهنگ باشگاه استقلال اینگونه است. هواداران استقلال بازی تهاجمی دوست دارند. در ۳ بازی گذشته حتی یکبار نمی‌بینید بازیکن ما برای مصدومیت خودش را روی زمین بیاندازد. ولی در بازی با الدحیل، از دقیقه ۸۶ تا ۹۳، فقط ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه بازی کردیم. در استقلال چنین چیزهایی را نمی‌بینید. فوتبال تهاجمی خوب در دستور کار ماست و می‌خواهیم هوادارانمان از دیدن بازی لذت ببرند. در عرصه مربیگری، هیچ مربی عاقلی قول نمی‌دهد ولی قول می‌دهم تمام تلاشم را برای استقلال و هوادارانش می‌کنم.

تیم فوتبال استقلال تهران بامداد یکشنبه از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در چهارمین دیدار خود به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. استقلال در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کرد تا از رسیدن به صدر گروه خود ناکام باشد.

در گروه سوم الدحیل قطر ۷ امتیازی است و استقلال با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.