تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

فوتی های کرونا در ایلام به ۷۲۴ نفر رسید

فوتی های کرونا در ایلام به ۷۲۴ نفر رسید
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزرشکی ایلام با اشاره به روند افزایشی فوتی ها در استان گفت: ۲ فوتی ناشی از کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شد و مجموع فوتی ها به ۷۲۴ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۱۳۵ ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان نیز به ۳۴ هزار و ۷۹۲ نفر افزایش یافت.

وی افزود: ۳۸ نفر جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری های استان به ۲۶۴ نفر رسیده است ، دهلران با ۱۰ و ایلام با ۹ نفر جدید بیشترین آمار بستری را به خود اختصاص دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: همچنین از بستری های جدید ۶ نفر مربوط به آبدانان، چهار نفر ایوان، چهار نفر دره شهر، ۲ نفر بدره و چرداول، هلیلان و ملکشاهی هرکدام یک نفر است.

دکتر کریمیان با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۳۱ هزار و ۸۴۱ نفر است، گفت: با توجه به افزایش فوتی ها در استان لزوم رعایت بیش از پیش کرونا الزامی است و چنانچه مردم در صدد حفظ سلامت عزیزانشان هستند، در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته وی، شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، چوار، چرداول، بدره، دره شهر، دهلران و مهران در وضعیت قرمز، سیروان در وضعیت نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد کرونا قرار دارند./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.