تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

نماینده مجلس: 

تکمیل طرح‌ها در شرایط کنونی کار بزرگی است

تکمیل طرح‌ها در شرایط کنونی کار بزرگی است
تبریز - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط نامطلوب اقتصادی کنونی و با توجه به افزایش یکباره قیمت انواع مصالح، اجرای طرح‌های عمرانی کار بزرگی است.

علیرضا منادی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از مجموعه طرح های تبادل پل اتحاد ملی تبریز، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های کشور به خصوص در حوزه علمی، امروز می‌توان گفت که ایران، یک کشور توسعه یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز گفت: حل اساسی معضلات ترافیکی و تکمیل طرح های ناقص یکی از دستاوردهای مدیریت شهری است و شهرداری تبریز نیز از توان، همت، اراده و تخصص لازم برای اجرای طرح ها برخوردار است.

جواد رحمتی اظهار کرد: در این منطقه‌ای که امروز شاهد افتتاح طرح های عمرانی هستیم، یک سری مشکلات ترافیکی از جمله ‌حرکت‌هایی که در اجرای طرح های قبلی ناقص باقی مانده بود، وجود داشت که نیاز به حل اساسی این معضل ترافیکی بود.

وی افزود: پل کابلی که حرکت در دو نقطه آن تعمیر نشده بود و یا لوپی که ائل گلی را به چایکنار وصل می‌کرد، ولی حجم آن پاسخگو نبود، از جمله مشکلات موجود در این مسیر محسوب می‌شد.

رحمتی خاطرنشان کرد: در این راستا، این مسیر طراحی و کار اجرایی آن تسریع یافت که بر اساس پیش‌بینی ما، با بهره‌برداری از این مجموعه پروژه، مشکلات ترافیکی ذکر شده نیز حل می‌شود.

مجموعه پروژه‌های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی به طول یک هزار و ۲۲۰ متر احداث مسیر و ۷۲۰ میلیارد ریال هزینه، همزمان با سالروز استقرار نهاد شوراها افتتاح شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.