تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

ورمزیار: 

استقلال برای رفع مشکل خط دفاع، به ۲ هافبک دفاعی نیاز دارد

استقلال برای رفع مشکل خط دفاع، به ۲ هافبک دفاعی نیاز دارد
تهران - پیشکسوت استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی برای رفع مشکل خط دفاعی این تیم یا باید نوع و شیوه بازی خود را تغییر دهد یا اینکه با ۲ هافبک دفاعی بازی کند.

صادق ورمزیار روز جمعه در گفت و گو با ما، تصریح کرد: در بازی فوتبال یک خط دفاعی داریم که متشکل از چند بازیکن است و یک دفاع تیمی که متاسفانه استقلال در هر دو عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان نتوانستند انتظارات کادر فنی و هواداران را برآورده کنند.

وی ادامه داد: استقلال بازی ها را خوب شروع کرد و روند صعودی داشت و بازی به بازی بهتر شد اما در خط دفاعی عملکرد بازیکنان دچار نقاط ضعفی است که باید اصلاح شود و نباید اشتباهاتی که داشتیم را دوباره تکرار کنیم. به نظر من نمایندگان ایران در دور رفت بهتر بودند اما در دور برگشت دست‌مان برای حریفان رو شد و آن ها آنالیز خوبی از تیم های ما داشتند و دیدیم که روند بازی ها به چه صورتی پیش رفت.

پیشکسوت استقلال گفت: تیم فرهاد خوب بازی می کند اما در خط دفاعی و دفاع تیمی دچار مشکل هستیم و این را دیدیم. استقلال یا باید از نوع و شیوه بازی خود دست بکشد و آن را تغییر بدهد یا اینکه با ۲ هافبک دفاعی بازی کند تا بتواند این مساله را جبران کند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که در این بازی ها دیدیم به بحث آنالیز و بازیخوانی باز می گردد که تیم های ایرانی در این خصوص کمی عقب تر هستند. در دور رفت خوب بودیم اما در دور برگشت دست‌مان برای حریفان رو شد و به خوبی ما را بررسی کردند و این حرفه‌ای گری در فوتبال است که باید به آن توجه بسیار شود.

ورمزیار در مورد سایر نمایندگان ایران هم گفت: باخت فولاد به السد شانس صعود این تیم را از بین برد، تراکتور در دور برگشت بازی های دور رفت را تکرار نکرد و پرسپولیس هم برابر الوحده امارات نتیجه را واگذار کرد. بخشی از این نتایج به همان آنالیز باز می گردد و بخشی دیگر نیز به تجربه بازیکنان و کادر فنی اما باید این مسایل را در مرحله گروهی فراموش کنیم و با توان بیشتر به دیدارهای آتی بیاندیشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.