تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

تعداد روستاهای گازدار ایلام امسال به ۵۱۴ مورد می رسد

تعداد روستاهای گازدار ایلام امسال به ۵۱۴ مورد می رسد
ایلام - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: تعداد مشترکان روستایی برخوردار از گاز طبیعی در این استان تا پایان امسال به ۵۱۴ مورد خواهد رسید.

عباس شمس اللهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: هم اکنون ۴۹۴ روستا در استان ایلام گازدار هستند که با بهره برداری از ۲۰ روستای دیگر تا پایان سال جاری تعداد روستاهای برخوردار از گاز در این استان به ۵۱۴ روستا خواهد رسید.

وی سرانه جمعیت بهره مند روستایی استان از نعمت گاز طبیعی را ۹۷ درصد اعلام کرد و افزود: این شرکت در سال جاری علاوه بر گازرسانی به این تعداد روستا، کار اجرایی و مطالعه ۳۷ روستای دیگر را نیز در دستور کار خود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: سال گذشته عملیات گاز رسانی به ۳۵ روستا در دستور کار این شرکت قرار گرفت که با اتمام گازرسانی به این تعداد روستاها برنامه این شرکت به طور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

شمس الهی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان تاکید کرد: سال گذشته عملیات گاز رسانی به شهر میمه از توابع شهرستان دهلران انجام شد و اکنون تنها شهر پهله‌ زرین آباد از توابع این شهرستان مرزی از نعمت گاز برخوردار نیست که عملیات گازرسانی این شهر نیز تکمیل شده و به زودی این شهر از نعمت گاز نیز برخودار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مدت (سال ۹۹) ۶ هزار و ۳۷۶ مشترک روستایی و هفت هزار و ۱۹۰ مشترک شهری به مشترکان گاز این استان افزوده شد که نشان دهنده تحقق ۱۱۱ درصدی برنامه ابلاغی است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام در خصوص وضعیت گازرسانی به واحدهای صنعتی استان نیز گفت: سال گذشته ۱۸۳ واحد صنعتی به شبکه مصرف گاز طبیعی متصل شده اند.

شمس الهی ادامه داد: هم اکنون ۹۵۹ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته وی از این میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان در دولت تدبیر و امید گازدار شده است.

شمس اللهی افزود: سال گذشته نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به عنوان یک رکورد ثبت شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.