تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

طارمی:

برای شخصیت خود جنگیدیم

برای شخصیت خود جنگیدیم
تهران- مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال پس از درخشش مقابل فارنسی گفت: ما برای شخصیت خودمان تلاش کردیم و جنگیدیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پورتو در شرایطی که «مهدی طارمی» ستاره ایرانی را در ترکیب خود داشت موفق شد برابر تیم فارنسی در هفته سی و دوم لیگ پرتغال با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد.

طارمی نقش زیادی در برتری تیمش داد و توانست با به ثمر رساندن ۲ گل و ۲ پاس گل بهترین بازیکن زمین بود و نقش ویژه‌ای را در ثبت این برد پر گل برای پورتو ایفا کرد.

طارمی با اشاره به این پیروزی پر گل اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. البته باید به فارنسه هم تبریک بگویم که بازی بسته‌ای ارائه نداد که ۱۰ نفره دفاع کند و باز بازی کرد. در مجموع مسابقه خوبی را شاهد بودیم.

مهاجم ایرانی پورتو در مورد زوجش در خط حمله با «تونی مارتینز» ادامه داد: همه نفرات برای تیم بازی می‌کنند. فرقی ندارد تونی باشد یا مارگا. همه برای موفقیت تلاش می‌کنیم. ما برای شخصیت خودمان جنگیدیم و نمایش خوبی هم داشتیم.

وی در مورد اینکه تیمش از قهرمانی دور شده، تصریح کرد: هنوز دو بازی باقی مانده است. باز هم می‌گویم ما برای شخصیت خودمان بازی می‌کنیم و سعی داریم در ۲ دیدار باقی مانده موفق ظاهر شویم. در دو دیدار بعدی باید پیروز شویم.

تیم فوتبال پورتو هم اکنون با ۳۲ بازی و ۷۴ امتیاز در رده دوم لیگ پرتغال قرار دارد و با یک بازی کمتر و اسپورتینگ ۷۹ امتیاز صدرنشین است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.