تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

نشست ائمه جمعه استان به منظور ترویج فرهنگ‌ منابع طبیعی و پیشگیری از حریق جنگل ها و مراتع

نشست ائمه جمعه استان به منظور ترویج فرهنگ‌ منابع طبیعی و پیشگیری از حریق جنگل ها و مراتع
.

 

نگاه اقتصاد – به منظور گسترش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و پیشگیری از حریق احتمالی نشست ائمه جمعه سراسر استان با حضور حاج اقا کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام و مدیر کل منابع طبیعی در شهرستان ایوان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در این نشست دکتر احمدی ضمن ‌خیر مقدم و تبریک عید فطر شمه ایی از عملکرد اداره کل منابع طبیعی را در قالب پاورپوینت ارائه داد و گفت ائمه جمعه می توانند با نفوذ خود ضمن ترویج فرهنگ منابع طبیعی در تمام موارد حامی منابع طبیعی باشند.

ایشان افزود: همه ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی موجود، به ویژه جنگل‌ها و مراتع و همچنین توسعه پایدار و گسترش این نعمت الهی یک وظیفه دینی و ملی داریم.

وی نیروی انسانی، منابع طبیعی، سرمایه‌های مالی و اجتماعی را از ارکان توسعه پایدار نام برد و تصریح کرد: برای تحقق توسعه پایدار در هر جامعه‌ای بایستی سرمایه ملی درست استفاده شود و منابع طبیعی یکی از این سرمایه‌ های مهم است و حفظ و حراست این منابع باید توسط افراد با نفوذ و تأثیرگذار در بین مردم از قبیل ائمه جمعه و جماعات، مبلغان دینی، شعرا، نویسندگان و رسانه ملی در جامعه به‌خوبی بیان شود.

در ادامه ائمه جمعه ضمن تقدیر از فعالیت های منابع طبیعی نظرات خود را ارائه نمودند و پس از ان از نهالستان ایوان باز دید بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.