تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

پلیس و مردم ۲ دست جدا نشدنی در برقراری نظم و امنیت در جامعه

پلیس و مردم ۲ دست جدا نشدنی در برقراری نظم و امنیت در جامعه
نگاه اقتصاد - معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت : پلیس و مردم 2 دست جدا نشدنی در برقراری نظم و امنیت جامعه هستند.

 

سرهنگ “علی جمالوندی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : نیروی انتظامی بعنوان خدمتکار مردم، وظیفه تامین و برقراری نظم و امنیت جامعه را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم برای کارکنان پلیس افتخار است ، افزود : مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می شوند و ما همواره بر این اعتقادیم که با همدلی و همراهی مردم امنیت پایدار در سطح جامعه برقرار خواهد شد.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام ادامه داد : مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بصورت شبانه روزی در خدمت هم استانی های عزیز و شریف ایلام بوده و آماده ی دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی است.

وی با اشاره به اینکه یگان های اجرای و عملیاتی انتظامی استان آماده پاسخگویی به نیاز پلیسی مردم در کوتاه ترین زمان ممکن هستند ، تصریح کرد : پلیس برای برخورد با هنجارشکنی ها و جرائم در سطح جامعه نیازمند مشارکت های است.

سرهنگ جمالوندی با تاکید بر اینکه پلیس و مردم ۲ دست جدا نشدنی در برقراری نظم و امنیت در جامعه هستند ، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و یا وقوع جرم ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در جهت برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.