تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

رییس خانه مطبوعات:

۱۰۰ دوز واکسن کرونا سهمیه خبرنگاران ایلام است

۱۰۰ دوز واکسن کرونا سهمیه خبرنگاران ایلام است
ایلام - رییس خانه مطبوعات و رسانه های ایلام‌ با اشاره به اختصاص سهمیه واکسن کرونا ویژه خبرنگاران گفت: سهم استان ایلام در نوبت اول برای خبرنگاران فعال و میدانی ۱۰۰ نفر است.

سامی شهبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در این زمینه برای هر استان نصف سهمیه اعضای مجمع عمومی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نشست هایی بصورت کشوری و آنلاین بین خانه های مطبوعات و رسانه های کشور پیرامون هم اندیشی برای چگونگی اختصاص سهمیه واکسن خبرنگاران بر اساس شروط ستاد ملی ‌کرونا در چند نوبت برگزار شد.

وی با ذکر اینکه در این سهمیه اختیاراتی به خانه های مطبوعات و رسانه ها ی استان ها داده شده است، افزود: بر اساس این اختیار می توان از کسانی که اهلیت خبری داشته و شناسنامه دار رسانه ای هستند ولی عضو مجمع نیستند هم درلیست قرار داده شود.

وی‌گفت: چنانچه این موضوع استانی نیز دنبال شود، اسامی مجمع عمومی به همراه ۴۰ نفر از خبرنگارانی که فعلا درحالت انتظار هستند و به عضویت خانه در نیامده اند به متولیان امر و دانشگاه علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

شهبازی با ذکر اینکه تلاش خانه های مطبوعات بر این است که همه اسامی مجمع در نوبت اول دریافت واکسن قرار گیرند، افزود: نوبت های بعدی تزریق براساس یک بازه زمانی برای سایر خبرنگارانی است که بعد از خبرنگاران میدانی در این عرصه فعالیت دارند.

وی تعداد اعضا مجمع خانه مطبوعات این استان را ۱۵۷ نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع ۲۱۵ نفر اهلیت خبری دارند که شماری از آنها هنوز به عضویت خانه مطبوعات در نیامده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.