تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

هر ماه یک روستا در شهرستان ملکشاهی گاز‌دار می‌شود

هر ماه یک روستا در شهرستان ملکشاهی گاز‌دار می‌شود
نگاه اقتصاد

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هر ماه یک روستا در شهرستان ملکشاهی گازدار می‌شود، گفت: در سال جاری، روستای نادر‌آباد از توابع دهستان شوهان گاز‌دار شده و سه روستای توت، گراب و دول کبود‌خوشادول نیز تا پایان تیرماه گازدار می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال جاری روستاهای باقیمانده این شهرستان گازدار شوند، افزود: شرکت گاز استان برنامه‌های مدونی برای گاز‌رسانی به روستاهای منطقه در دست اقدام دارد که تا پایان امسال اجرایی می‌شوند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تلاش می‌شود شهرستان ملکشاهی نیز تا پایان امسال به مناطق سبز استان بپیوندد، تصریح کرد: اولویت اصلی شرکت، توسعه و تکمیل گاز‌رسانی به دور‌ترین نقاط منطقه و برقرای پایدار و ایمن جریان گاز برای مشترکین است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در حوزه خانوار شهری و روستایی شهرستان ملکشاهی به ترتیب ۱۰۰ و ۹۰ درصد است، خاطرنشان کرد: برای گاز‌رسانی به این شهرستان تا کنون ۵ ایستگاه تقلیل فشار TBSو CGS و مجموعاً ۲۸۰ کیلومتر شامل ۴۵ کیلومتر خط تغذیه و ۲۳۵ کیلومتر شبکه طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تا‌کنون ۸۱ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است، تصریح کرد: برنامه‌های شرکت برای تحقق شعار سال، توسعه گاز‌رسانی به تمامی مناطق روستایی دور‌دست و صعب العبور و نیز صنایع شهرستان است.

شمس اللهی با بیان اینکه هر ۳ شهر این شهرستان شامل شهرهای ارکواز، مهر و دلگشا گازدار شده‌اند، اظهار داشت: شهرستان ملکشاهی دارای ۲۷ روستا می‌باشد که تاکنون ۱۸ روستای آن از نعمت گاز برخوردار و تلاش می‌شود در صورت رفع موانع قانونی، مابقی روستاها نیز تا پایان سال جاری گاز‌دار شوند.

شمس اللهی یادآور شد تا‌کنون ۷ هزار‌و ۱۵۷ مشترک در مناطق شهری و روستایی شهرستان اشتراک پذیری شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.