تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

ایران حرمِ «من و تو» است؛

بیگانگان خاطرخواه ما نیستند/میدان را به دشمنان نسپاریم!

بیگانگان خاطرخواه ما نیستند/میدان را به دشمنان نسپاریم!
.

 

غلامرضا محمدمرادی: در اغلب ممالک و کشورهای دنیا، مردم نقش بسزایی در تعیین و تغییر سرنوشت خود دارند و در فرایندهای مختلف و تحت عنوان انتخابات، دموکراسی را با شدت و ضعف به نمایش می گذارند.!

در بسیاری از این کشورها که حضور و شیطنت بیگانگان را سد کرده اند، مردم فارغ از همه مشکلات و گرفتاری های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و … که با آن دست و پنجه نرم می کنند؛ یکدست و یکصدا در تعیین سرنوشت خود سهیم می شوند و انتخاباتی باشکوه برگزار می کنند و معتقدند که بیگانگان و دشمنان هیچگاه خاطرخواه شان نبوده و نیستند.!

 

ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با انواع و اقسام هجمه ها و شبیخون ها مواجه بوده و در این مدت انتخابات زیادی برگزار شده و هرکدام با شدت و حدت خاصی به سرانجام رسیده است.!

 

ملت سرافراز ایران اسلامی در این مدت با حضور حداکثری خود بیشتر نقشه های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب ساخته اند اما برخی ضعف های عملکردی مسئولان باعث شده تا در اراده و همراهی مردم اندکی رخوت و سستی شکل بگیرد و نسبت به تغییر وضع موجود و آینده مبهم، مایوس شوند.!

 

متاسفانه دشمنان داخلی و خارجی با بزرگ کردن این مسائل و مصائب بویژه شبیخون اقتصادی و معیشتی که امروزه بر جامعه حاکم شده است، سعی داشته و دارند که ملت بصیر و موقعیت شناس ایران اسلامی را چنان نسبت به آینده مایوس و دلسرد نمایند تا دل به صندوق های رای نسپارند و انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه را کم رمق و کم رونق کنند.!

 

همه ملت سرافراز ایران اسلامی به خوبی می دانند که دشمنان و بیگانگان هیچگاه دلسوز و خاطرخواه ما نبوده و نیستند و نخواهند بود و تا کنون گاو دلسوزی های شان در دیگر کشورهایی که فرش قرمز برای شان پهن کرده اند، چند قلو زاییده و در باتلاق بی تدبیری غرق شده و هیچ گشایشی در اقتصاد و امنیت شان مشاهده نشده است.!

 

ملت بصیر، دشمن شناس و موقعیت شناس ایران اسلامی در همه عرصه ها ثابت کرده اند که دل در گرو انقلاب، ولایت و سرزمین شان داشته و دارند و هیچگاه سرنوشت خود را به دست اجانب نمی سپارند و هر چند هم که از دست برخی مسئولان دلخور و از وضعیت اقتصادی هم به ستوه آمده باشند، اما آنچنان غرور و غیرت دارند که با خاک وطن شان پیشانی دشمنان را گِل آلود می کنند و هرگز نخواهند گذاشت که پای پلید بیگانگان به میهن شان باز شود.!

 

ملت شریف ایران اسلامی؛ انتخابات این دوره بسیار مهم، مؤثر و سرنوشت ساز است، پس بیایید تا گلایه ها و نارضایتی های گوناگون را کنار بگذاریم و با حضور پررنگ و حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خردادماه، دشمنان داخلی و خارجی را مجدداً مایوس و سرافکنده نماییم و مسئولان را بیش از پیش برای خدمتگزاری مدیون و رهنمون سازیم.!

 

امیدواریم ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی از مردانِ مرد و شهدای گرانقدر همچون سردار شهید«حاج قاسم سلیمانی» که جان گرانقدر خویش را برای حفظ ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند؛ در ۲۸ خردادماه آنچنان بدرخشند که دشمنان داخلی و خارجی نایِ سر بلند کردن نداشته باشند.!/بازتاب ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.