تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

ذوالفقار نسب :

در روزهای سخت بهتر نتیجه گرفته‌ایم

در روزهای سخت بهتر نتیجه گرفته‌ایم
تهران- مربی اسبق تیم ملی، گفت: تیم ملی همواره در شرایط سخت و حساس نتایج خوبی گرفته است و من امیدوار هستم با کسب نتایج قابل قبول در بحرین ایران راهی مرحله نهایی جام جهانی شود.

«بیژن ذوالفقار نسب»در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به دیدارهای ایران در ادامه بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازیکنانی قرار است در این ‌رقابت‌ها به میدان بروند که بر اساس شایستگی فنی به تیم ملی دعوت شده‌اند و انگیزه بالایی‌ برای درخشش دارند.

وی افزود: نه تنها ایران بلکه در همه جای دنیا وقتی فهرست تیم ملی اعلام می‌شود اختلاف سلیقه و دیدگاه‌هایی وجود دارد اما باید به سلیقه و تفکرات مربیان احترام گذاشت زیرا آنها مسوولیت فنی تیم را بر دوش می‌کشند.

مربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: ایران دو شکست را در دور رفت متحمل شد که دور از انتظار بود؛ شاید بتوان گفت تیم ملی رقبای خود را دست کم گرفت و در نهایت مغلوب شد اما به طور حتم شرایط امروز متفاوت است.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: فوتبال ایران با این نفراتی که در اختیار دارد، پتانسیل بالایی نه تنها برای شکست عراق و بحرین بلکه هر حریف دیگری در قاره آسیا دارد.

ذوالفقار نسب : در روزهای سخت بهتر نتیجه گرفته‌ایم

وی تاکید کرد: تیم ملی همواره در شرایط سخت و حساس نتایج خوبی گرفته است و من امیدوار هستم با کسب نتایج قابل قبول در بحرین ایران راهی مرحله نهایی جا جهانی شود.

مربی اسبق تیم ملی اعلام کرد: یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم‌های ملی فوتبال را در سال‌های اخیر بر عهده داریم، بسیاری از بازیکنان این تیم در اروپا بازی کرده و تجربه بالایی دارند.

ذوالفقار نسب اظهار داشت: داشتن تمرکز مهم‌ترین عامل برای فوتبال ایران خواهد بود، بازیکنان باید بدانند در طول ۹۰ دقیقه‌هایی که در پیش است و به میدان می‌روند نباید برای لحظه‌ای تمرکز را از دست بدهند.

وی در پایان گفت: عدم حضور تماشاچی یک امتیاز مثبت برای فوتبال ایران است چرا که حاشیه‌های کمتری برای ایران در پیش است هر چند همواره در طول سال‌های گذشته جدال ایران و بحرین و عراق با حساسیت و حاشیه‌های فراوانی همراه بوده و باید مراقب این اتفاقات باشیم.

ایران در این مسابقات با تیم‌های بحرین، عراق، کامبوج و هنگ کنگ دیدار می‌کند و برای صعود به مرحله بعدی، نیازمند برتری در ۴ دیدار آینده است.

شاگردان اسکوچیچ نخستین دیدار خود را سیزدهم خرداد و در ساعت ۱۹ مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.