تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

آیین بزرگداشت ارتحال امام(ره) در ۲۵ نقطه ایلام برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت ارتحال امام(ره) در ۲۵ نقطه ایلام برگزار می‌شود
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: آیین بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در ۲۵ نقطه پرجمعیت این استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی چراغی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آیین در مرکز استان پیش از خطبه های نماز دشمن شکن جمعه هفته جاری ۱۴ خردادماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی ساعت برگزاری این آیین را ۱۱:۳۰ با سخنرانی وزیر اطلاعات عنوان کرد و افزود: در این برنامه سید محمود علوی برای شرکت کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: این آیین ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت شرکت کنندگان در مراکز برگزاری نماز جمعه اجرا می شود.

چراغی پور بر ضرورت اهمیت برگزاری باشکوه مناسبت های تاریخ انقلاب اسلامی تاکید و اضافه کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت هایی در راستای اجرای مراسم به وجود آورده اما این شرایط نباید موجب غفلت و کمرنگ شدن اهمیت مناسبت شود.

وی بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی ، رسانه های جمعی و شخصیت های تأثیرگذار را از تدابیر مورد تأکید ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) برای فضاسازی گسترده ایام پیش رو عنوان کرد و یادآور شد: انتظار می رود اصحاب رسانه ، اهل قلم ، هنرمندان ، صاحبنظران و سخنوران در راستای تبیین و تشریح اندیشه های تابناک امام راحل و اهمیت حفظ و یادآوری وقایع تاریخ انقلاب اسلامی برای جامعه امروز گام های موثری بردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.