تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

لزوم رعایت اصول ایمنی در بارگیری و مهار بار وسایل نقلیه عمومی حمل بار

لزوم رعایت اصول ایمنی در بارگیری و مهار بار وسایل نقلیه عمومی حمل بار
نگاه اقتصاد

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت :رعایت اصول ایمنی در بارگیری و مهار بار وسایل نقلیه عمومی حمل بار از مهمترین وظیفه اصلی شرکتها و موسسات حمل بار و رانندگان وسایل نقلیه باربری می باشد.

سرهنگ” رضا همتی زاده”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت: رعایت اصول ایمنی در بارگیری برای تامین امنیت بار و سالم رسیدن بار به مقصد است و مدیران شرکت ها در هنگام صدور بارنامه باید به اصول مهار بار توجه کنند در غیر اینصورت سهم قصور آنها توسط کارشناسان تصادفات لحاظ می شود.

وی افزود: عدم اصول بارگیری صحیح و مهار آن باعث بوجود آمدن مشکلاتی از قبیل آسیب دیدن بار، وسیله نقلیه و همچنین باعث ایجاد ناامنی و حوادث ترافیکی در جاده ها می شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطر نشان کرد: تعداد معدودی از رانندگان کامیون های حمل بارهای داخلی در داخل استان  به علت جابجایی بار در مسافت های کوتاه توجه چندانی به مقررات صحیح حمل بار و حفاظ آن نداشته و باعث ایجاد ناامنی و مزاحمت برای سایر کاربران ترافیکی در جاده ها می شوند.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت : طرح نظارتی این پلیس بر فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل بار در جاده ها در دستور کار قرار گرفته و واحدهای گشتی مستقر بر روی تخلفات این دسته از ناوگان با حساسیت بیشتری برخورد می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.