تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح ارتقا ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ایلام

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح ارتقا ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ایلام
دکتر محمدرضا رضائی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به همراه معاون امور عمرانی استانداری ایلام ، جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی ، معاونین وکارشناسان شرکت از طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در این بازدید ضمن تشریح روند اجرای طرح ارتقاء فاضلاب شهر ایلام، به بیان مسائل و مشکلات عملیات اجرایی این پروژه  پرداخت وتوضیحات کاملی در خصوص نحوه اجرای این پروژه  ارائه نمودند.

 

دکتر تیموری افزود:  این طرح با ۵۰ درصد پیشرفت درحال اجراست و تا کنون ۴۰میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است وکارهای سیویل وابنیه نیز با  ۹۵درصد پیشرفت در حال اجرا است.

 

 وی بزرگترین مشکل ادامه اجرای طرح را کمبود اعتبارات مالی دانست و از رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت هرچه بیشتر در زمینه تخصیص بودجه برای ادامه این طرح شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود: برای خرید تجهیزات ومکانیکال این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز هست که درصورت تأمین به موقع اعتبار ، این پروژه طی ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

در ادامه دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری جهت اتمام پروژه ها در مدت زمان پیش بینی شده گفت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه های زیست محیطی ، مردم شهرستان از اثرات ارزشمند آن بهره مند باشند./نگاه اقتصاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.