تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

معاون استاندار ایلام:

مردم استان باحضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می افزایند

مردم استان باحضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می افزایند
نگاه اقتصاد

 

معاون استاندار ایلام با صدور پیامی از مردم مرز دار و قهرمان استان ایلام خواست تا با حضور در پای صندوق های رای باردیگر اقتدارشان را به جهانیان نشان دهند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند (مقام معظم رهبری)

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می کند تا با حضور علاقمندانه، در تعیین سرنوشت خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

بی تردید انتخاب رئیس جمهور که نقش اساسی و بی بدلیلی در اداره امور کشور دارد، اهمیت انتخابات پیش رو را دو چندان مضاعف می کند تا مردم در این برهه ی حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با حضور خود در انتخاب در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

در واقع ۲۸ خرداد میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار وتقویت کشور در امورات مختلف است.

اینجانب با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط دست اندرکاران برگزاری انتخابات، کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و هواداران آنان که براساس قانون تبلیغات کردند، رسانه‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی بویژه مردم شریف استان ایلام دعوت می کنم تا باحضور گسترده و پرنشاط خود در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان بیافزایند و توطئه و نیت شیطانی دشمنان قسم خورده این مرزو بوم را نقش بر آب نمایند.

 

 

احمد کرمی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.